Netflix - 600 mbs optika - sony tv a ps

Otázka

  • 0

Zdravim. chcem sa opytat .... mam telekom optiku 600 a cez android tv sony mi nejde pripojit na netflix,furt vypisuje nejaky error nw 2-4 ... a to iste aj ked som to daval cez playko, ze nepripojilo na server.... problem s netom nie je... zaujimave je, ze ked som vytvoril mobilny pristupovy bod na mobile a skusil napojit tv na wifi na telefon z mojich dat tak tam mi netflix nacitalo.... takze je problem s optikou? .. pretoze kedysi ked sme mali VDSL pripojenie tam to islo tiez, .. .tak teraz neviem kde moze byt chyba..... niekde som cital ze sony zariadenia maju problem s tym a ze napr samsung funguje ok.. tak nejake rady? .. .ak mate s tym skusenosti dakujem :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

akurat citam na youtube pod nejakym videom , ako som pisal.. ze vytvorit si pristupovy bod cez data pripojit nato tv a po nacitani netflixu prepnut na vlastny net a ze mu to tak funguje, ma s tym niekto skusenosti?:D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

 

 

 

hej aj to som uz cital, len akurat posledny komentar ze mu blbni ine veci ked mu technik zmenil dns.. neda sa nejak to urpavit cez pc? win 10 64 bit cez nastavenia... na PC?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mám ten istý problém už dva týždne a je to teda dosť otravné... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja som mal problem s Netflixom na smart TV Samsung, vobec nesiel nacitat ziadny film, pomohli mi na zak,linke Samsungu, kde mi nadiktovali adresu DNS, po zmene a restarte  TV to uz ficalo okamzite.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ja som mal problem s Netflixom na smart TV Samsung, vobec nesiel nacitat ziadny film, pomohli mi na zak,linke Samsungu, kde mi nadiktovali adresu DNS, po zmene a restarte  TV to uz ficalo okamzite.

zmena DNS na Routri ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nie, zmena DNS servera v sietovych nastaveniach na TV

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nie, zmena DNS servera v sietovych nastaveniach na TV

v TV LG som zmenil a Netflix funkcny, dakujem vsetkym 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od menotmobile
      Kedy možme očakávať spustenie optiky v Dunajskej Lužnej, Poľná ulica? Peter
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od lukaskrisak
      Posledne tyzdne mam caste vypadky urcitych stranok ked som pripojeny k internetu cez Telekom router, ci uz kablom alebo wifi. Napriklad www.google.com vypadava denne, pokial www.google.sk funguje stale.
      Problem je ihned vyrieseny ked si manualne prepnem v PC/mobile na ine DNS ako napr 8.8.8.8. Mate tiez podobny problem s Telekom DNS servrami?
      Preco DNS od Telekomu maju denne vypadky urcitych adries? 
      V nastaveniach routra sa DNS ani neda prestavit z tych Telekom na Google, je tam napevno ich DNS:
      195.146.128.62
      195.146.132.58

      Navyse tieto prednastavene adresy su ine od tych co maju na webe https://www.telekom.sk/wiki/internet/zakladne-nastavenia-siete
      195.146.128.60
      195.146.132.59