Nastavenie v Telekom aplikacii

Otázka

  • 0

Ahojte,

da sa zmenit poradie produktov v aplikacii? Potrebujem, aby moje cislo bolo v prehlade prve a nie na konci.

Dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

@duri_durin aktualizuj si prosím aplikáciu. Najnovšia verzia zobrazuje primárne číslo ako prvé. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od matusvannberes738
      Takže môj problém je úplne jednoduchý, včera mi prišla karta s paušálom, chcel som sa prihlásiť do TELEKOM APLIKÁCIE, to som zvládol, potom som chcel pripojiť služby,  aby som mohol vidieť faktúry, prečerpanie a podobne. Takže som zadal svoje rodne číšlo, meno, priezvisko čislo adresáta. Následne to chcelo odo mňa ID KOD /TEN NEVIEM ANI KDE JE, NEVIEM čI VO FAKTÚRE NIECO ako PID KOD JE ZADANE.../ takže SOM HO DAL vygenerovať. Pekne mi to vygenerovalo, zadal som ho a nefunguje. Napíše mi Prihlasene čislo 09xxxxxxxx nie je evidovane ako kontaktne pre adresata xxxxxxxxxx.. V mobile mam ešte EASY KARTU NA KREDIT, takže neviem či to nie je nejaký jej ID kód...
      Dovolať sa nedá nikde, ani neviem kde volať, keď v možnostiach môj problém ani nie je.  
       
      Otazka čislo 2: Zúčtovacie obdobie: Mesačne od 8 dna v mesiaci do 7 dna v mesiaci. To znamená, že mam faktúru vyplatiť  7 či ako? 
    • Od Marby67
      Zdravim,
      nevie nahodou niekto,ze preco na stranke stoji novy pausal T Nekonecno HD 48 Euro,ale cez appku mi vyhadzuje len 42 Euro ? Je to tym,ze som v M1,alebo to je nejaka zlava ?
      Vdaka