Súťaž k narodeninám Telekom fóra! :)

Otázka

  • 1

Ahojte, 

blíži sa 3.12. a s ním aj ďalšie narodeniny Telekom fóra. V poradí už piate. :) 

Ďakujeme vám, že ste stále s nami a navštevujete naše fórum. ❤️Či už keď potrebujete radu alebo si nájdete čas poradiť ostatným. Čo sa stalo na fóre za posledný rok? 

  • Viac ako 2 000 000 návštevníkov hľadalo odpovede na svoje otázky práve na fóre,
  • viac ako 18 000 užívateľov sa k nám tento rok pridalo,
  • pribudlo takmer 12 000 príspevkov
  • a viac ako 2000 tém. 

Ešte raz ďakujeme za každú návštevu, registráciu, tému či príspevok. Ste to práve vy, kto toto fórum tvorí. :)

Už tradične sme pre vás pri príležitosti narodenín fóra pripravili narodeninovú súťaž. A musím povedať, že súťažiť sa naozaj oplatí. V tohtoročnej narodeninovej súťaži môžete vyhrať pomocníka do domácnosti, robotický vysávač iRobot Roomba i7.  Áno, presne ten, ktorý máme teraz vo vianočnej ponuke. :)

Napíšte nám do komentára odpoveď na súťažnú otázku a ste v hre. 

                                                           Keby ste boli jeden deň správcom Telekom fóra, čo by ste urobili? 

Fantázii sa medze nekladú. No pokojne napíšte, aj keby ste nezmenili nič. Budeme len radi. :) 

Súťaž sa uskutoční od 2.12. do 9.12.2019. 12_19 Tlekom Forum bannery sutaz 750x400px.jpg

Sken_P84HP1101A.st.sk_02122019_111501.pdf

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

716 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Keby som bola 1 deň adminom tak by som napríklad skúsila spraviť vždy nejaký malý dobrý skutok.Náhodne vybranému jednému zákaznikovi by som napríklad navýšila dáta na 1 deň alebo niečo podobné.Samozrejme by som bola spokojná a vďačná aj za chválu na mňa a za prípadnú kritiku...aby som vedela kde sa treba zlepšiť.Ďalej by som určite rozmýšľala ako zrýchliť pomoc a poradiť čo najrýchlejšie pýtajucim sa...určite by to ocenili.Ďalej by som zaviedla 1 deň v práci koláčovi piknik a každý zamestananec okolo mňa by musel priniesť koláč k poobednej káve...(to už je len bonus) :)

Ahojte, 

narodeninová súťaž o iRobot Roomba i7 bola ukončená. Všetkým zúčastneným ďakujeme za skvelé nápady. 

Výhercom sa stáva @fee

Pekný deň všetkým.  :) 

Miška

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Možno by som zmenila to, aby som bola automaticky prihlasená, keď kliknem na link priamo v emaily , že sa idem zapojiť a odpovedať na otázku :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podobnáskúsenosť, nedá sa a iný operátor zrazu vie na tú istú požiadavku/problém riešenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Možno by som sa snažila zvýšiť kvalitu vedomostí niektorých operátorov na zákazníckej linke, moje požiadavky  sú u  niektorého 

 z operátorov nerealizovateľné a u ďalšieho v ten istý deň sa to zrazu  dá a všetko vybaví k mojej absolútnej spokojnosti.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Odpovedala by som stručne a zrozumitelne na otázky,a dávala by som rady a vychytávky na zlepšenie služieb.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby 1 deň správcom- pozeral, čo si želajú zákazníci- a radil im ako to môžu dosiahnúť. Lebo spokojný zákazník-... naj...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Viac menej by som nezmenil nic, vsetko ok, len mozno zaradil castejsie sutaze a trosku vylepsil vyzual fora :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

1 x  za mesiac by som zamestnancom dal v práci voľno na celý deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na fóre asi nič, skôr by som sa zaujal na odmeňovanie dlhoročných platiacich zákazníkov

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Každému kto by s v ten deň ozval by som podaroval služby, ktoré má na nasledujúci deň grátis :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Každý deň by som vylosoval jedného klienta, ktorému by som daroval navyše nejaké dáta alebo minúty :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keď by som bol jeden deň správcom, vytvoril by som forum ohľadom toho, čo by si želali zákazníci, aby som vedel vytvoriť ďalší produkt, ktorý by spĺňal požiadavky zákazníkov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aby každý napr. stí volajúci dostal nejaku malú odmenu napr. o pár dať viac alebo klučenka niečo také inak super :)

Aby každý napr. stí volajúci dostal nejaku malú odmenu napr. o pár dať viac alebo klučenka niečo také inak super :)

Aby každý napr. stí volajúci dostal nejaku malú odmenu napr. o pár dať viac alebo klučenka niečo také inak super :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aby admini vedeli posunúť dotazy niekomu, kto je v danej oblasti doma.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, vytvoril by som na ten den anketu/ sutaz pre zakaznikov telekomu a foristou. A aspon jedneho alebo 3 by som odmenil hoc len mensim prezentom.  A tymto by som im mozno spestril den a potesil ich kedze nikto so zdravym rozumom nechodi zbytocne pokial nema neaky problem alebo je naozaj nespokojny na tel. Forum riesit somarinky 🤔😉😄😄😄. Dopocutia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nemenila by som nič pokiaľ by som nenašla naozaj niečo vážne a bola by nutnosť zmeniť 😉

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zariadil by som väčššie odmeny pre verných zákazníkov. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte asi by som zmenil celkový dizajn fóra a reakčné časy pre zákaznikov . :D 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Každý príspevok by som si pozorne prečítala a na všetky by som dala odpoveď. Záporné -prešetrila a za kladné poďakovala.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bolo by dobré aby všetky tie súťaže aj fungovali... Niekedy je menej viac.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Myslím si ,že správca si svoju prácu robí dobre v rámci svojej možnosti. Snáď by sa mohli zdržať niektorý abonenti svojich nemiestnych poznámok. Ale to by sa musela zmeniť  mentalita u ľudí a nie správca.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar