Súťaž k narodeninám Telekom fóra! :)

Otázka

  • 1

Ahojte, 

blíži sa 3.12. a s ním aj ďalšie narodeniny Telekom fóra. V poradí už piate. :) 

Ďakujeme vám, že ste stále s nami a navštevujete naše fórum. ❤️Či už keď potrebujete radu alebo si nájdete čas poradiť ostatným. Čo sa stalo na fóre za posledný rok? 

  • Viac ako 2 000 000 návštevníkov hľadalo odpovede na svoje otázky práve na fóre,
  • viac ako 18 000 užívateľov sa k nám tento rok pridalo,
  • pribudlo takmer 12 000 príspevkov
  • a viac ako 2000 tém. 

Ešte raz ďakujeme za každú návštevu, registráciu, tému či príspevok. Ste to práve vy, kto toto fórum tvorí. :)

Už tradične sme pre vás pri príležitosti narodenín fóra pripravili narodeninovú súťaž. A musím povedať, že súťažiť sa naozaj oplatí. V tohtoročnej narodeninovej súťaži môžete vyhrať pomocníka do domácnosti, robotický vysávač iRobot Roomba i7.  Áno, presne ten, ktorý máme teraz vo vianočnej ponuke. :)

Napíšte nám do komentára odpoveď na súťažnú otázku a ste v hre. 

                                                           Keby ste boli jeden deň správcom Telekom fóra, čo by ste urobili? 

Fantázii sa medze nekladú. No pokojne napíšte, aj keby ste nezmenili nič. Budeme len radi. :) 

Súťaž sa uskutoční od 2.12. do 9.12.2019. 12_19 Tlekom Forum bannery sutaz 750x400px.jpg

Sken_P84HP1101A.st.sk_02122019_111501.pdf

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

716 odpovedí na túto otázku

  • 1

Zmenil by som reakčný čas adminov.Dosť veľa odpovedí ostáva dlhšiu dobu nezodpovedaných a sú to práve otázky mierené na adminov.Inak je všetko OK.Veľa krát som našiel odpoveď na moju otázku a tak isto ak viem ,tak rád pomôžem. :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

V podstate nič, i keď  by stálo za to, aby dlhoroční klienti boli odmeňovaní štedrejšie. 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Za jeden deň sa divy spraviť nedajú. Skúsil by som presadiť rýchlejšie odpovede na otázky. Otázky nezodpovedané viac , ako 2 týždne vyradiť. A hlavne by som sa pokúsil presadiť, aby si Telecom viac vážil starých klientov.... Takto managerská luza hľadá nových klientov (u všetkých operátorov) a tak klienti kvôli cene prechádzajú od jedného k druhému. Administratíva je zaťažená, úkol možno splnený, prínos žiadny!!!!!

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

keby som bol jeden den spravcom, zobral by som si dovolenku :-D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zapol by som spomínaný  iRobot Roomba i7  a povýsaval s ním všetkých "zlých fóristov".A potom by som tím slušným a dobrým,rozdal všetky vianočné ceny z Telekomu!Happy Calling!😍📱

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak by som bol spravca tak by som kazdemu uzivatelovi pisal o novych skvelich sutaziach a o novinkach v telekome. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bola by som stedrejsia ku svojim zakaznikom a darovala im aspon raz za rok nejaky hmotny darcek. A druhu vec informovanost zo strany adminov alebo poradcov niekedy nie je postacujuca.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pred veľa rokmi som sa rozhodol prejsť od konkurencie do Telekom-u. A bolo to dobré rozhodnutie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vymyslel by som inu sutaz do Appky Telekom. Tipovacia sutaz "Kolko zakaznikov pouzije aplikaciu Telekom" sa opakuje stale dokola.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zaviedol by som každý týždeň takú súťaž 😁

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zobral by som všetkých Telekomákov na krásny ostrov s názvom Telekom, kde by sme sa týždeň všetci mali radi, zabávali sa, zoznamovali sa, vytvorili Telekomľud a navždy zostali všetci priateľmi, ktorí by si telefonovali, chatovali, mailovali, smskovali. 😀😆

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby som bol správcom jeden deň, asi nič moc, lebo neviem čo taký správca má vlastne robiť. A za jeden deň by som sa to asi ani nenaučil :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby som bola 1 deň adminom tak by som napríklad skúsila spraviť vždy nejaký malý dobrý skutok.Náhodne vybranému jednému zákaznikovi by som napríklad navýšila dáta na 1 deň alebo niečo podobné.Samozrejme by som bola spokojná a vďačná aj za chválu na mňa a za prípadnú kritiku...aby som vedela kde sa treba zlepšiť.Ďalej by som určite rozmýšľala ako zrýchliť pomoc a poradiť čo najrýchlejšie pýtajucim sa...určite by to ocenili.Ďalej by som zaviedla 1 deň v práci koláčovi piknik a každý zamestananec okolo mňa by musel priniesť koláč k poobednej káve...(to už je len bonus) :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hmmm, chcelo by to koleso stastia, aby si kazdy mohol v ten  den vytocit 1x nejaky uzitocny bonus :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar