vdsl a nefunkcny Netflix

Otázka

  • 0

Nemate niekto problemy s pripojenim Netflixu na smart telke,cez siet telekom?Vyskusal som pripojit na zdielane data cez Orange a vtedy funguje.Ked to necham na Telekom,tak sa Netflix do nemoty nacitava a hadze chybu NW 2-5

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Zmen si DNSka na  8.8.8.8 a 8.8.4.4

uz som to cital na zive.V pc to nieje problem,ale v tv sharp sa to neda.No a router mam od telekomu a tam sa tiez neda menit 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nemate niekto problemy s pripojenim Netflixu na smart telke,cez siet telekom?Vyskusal som pripojit na zdielane data cez Orange a vtedy funguje.Ked to necham na Telekom,tak sa Netflix do nemoty nacitava a hadze chybu NW 2-5

Hej ja tiež ale iba na Sony zariadeniach  TV, BD aj PS4, na Samsung telke to ide

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Hej ja tiež ale iba na Sony zariadeniach  TV, BD aj PS4, na Samsung telke to ide

 

Tak mne vcera vecer zmenili dns cez linku poruch a netflix nabehol...avsak magio telka zacala blbnut a neslo pretacat a archiv tak isto bez sance.Restartoval som box a odvtedy ani tuk.Pripaja ip rozsvietio sa "T" a zostane to stat.Myslel som,ze zblbol soft  v boxe,pretoze druhy vo vedlajsej izbe isiel.Dnes rano som skusil zapnut aj druhy a to iste.Takze porucha nieje v boxe,ale v tych nastaveniach co urobil technik na infolinke.Snad to odstrania cim skor a ked opravia jedno,nedokaslu zase nieco dalsie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

u nas je to nasledovne, na laptope a telefone Huawei Netflix funguje, na smart tv LG, PS4 a iphone 6 Netflix nefunguje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zmen si DNSka na  8.8.8.8 a 8.8.4.4

v TV LG zmena DNS pomohla a Netflix ide, vdaka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ZuzanaPV
      Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
    • Od haus1107
      Bude vôbec metalická Vdsl u nás fungovať ako má? Mesiac platím za službu ktorej závada nejde odstrániť...
    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď