vdsl a nefunkcny Netflix

Otázka

  • 0

Nemate niekto problemy s pripojenim Netflixu na smart telke,cez siet telekom?Vyskusal som pripojit na zdielane data cez Orange a vtedy funguje.Ked to necham na Telekom,tak sa Netflix do nemoty nacitava a hadze chybu NW 2-5

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Zmen si DNSka na  8.8.8.8 a 8.8.4.4

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zmen si DNSka na  8.8.8.8 a 8.8.4.4

uz som to cital na zive.V pc to nieje problem,ale v tv sharp sa to neda.No a router mam od telekomu a tam sa tiez neda menit 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nemate niekto problemy s pripojenim Netflixu na smart telke,cez siet telekom?Vyskusal som pripojit na zdielane data cez Orange a vtedy funguje.Ked to necham na Telekom,tak sa Netflix do nemoty nacitava a hadze chybu NW 2-5

Hej ja tiež ale iba na Sony zariadeniach  TV, BD aj PS4, na Samsung telke to ide

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Hej ja tiež ale iba na Sony zariadeniach  TV, BD aj PS4, na Samsung telke to ide

 

Tak mne vcera vecer zmenili dns cez linku poruch a netflix nabehol...avsak magio telka zacala blbnut a neslo pretacat a archiv tak isto bez sance.Restartoval som box a odvtedy ani tuk.Pripaja ip rozsvietio sa "T" a zostane to stat.Myslel som,ze zblbol soft  v boxe,pretoze druhy vo vedlajsej izbe isiel.Dnes rano som skusil zapnut aj druhy a to iste.Takze porucha nieje v boxe,ale v tych nastaveniach co urobil technik na infolinke.Snad to odstrania cim skor a ked opravia jedno,nedokaslu zase nieco dalsie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od markodsk
      Telekom ma nadefinovanych viac profilov pre VDSL ako su standardne (40/4, 90/9) pre pripady, kedy download nedosahuje max. rychlost skrz hranicnu vzdialenost. Doteraz sme mali skrz tento pripad nastavenych 70/8 na firemnom pripojeni, pretoze 80/8 bolo nestabilnych skrz vzdialenost.
      Pri jesennom zrychlovani internetu sa zrejme zabudlo na tieto profily, lebo dodnes neboli aktualizovane na vyssi download. Priklad - technici nevedia nastavit profil 70/9, pretoze v systeme taky profil nie je (je iba stary 70/8). Linka zvladne upload aj 30 Mbit/s, podla merania technikov.
      Chcem preto poprosit kompetentnych ludi na tech. oddeleni v Telekome, aby zvysili upload aj pri tychto profiloch - predsa rozdiel medzi 9 Mbit/s a 8 Mbit/s je 12,5%. Vacsina VDSL liniek zvladne aj 9 Mbit/s upload ak zvladla aj 8 Mbit/s, problem byva hlavne pri downloade ak je niekto dalej od ustredne.
      Vopred dakujem a prajem pekne sviatky!
    • Od karol.mac
      Zdravím mám problém že mi internet blokuje niektoré programy v notebooku, jedna z nich a je to aj najhlavnejší problém nechce ma pripájať cez multiplayerové hry do hry písal som na fóra daných hier a urobili všetko čo bolo v ich silách aby mi pomohli s týmto problémom a posledná možnosť je poskytovateľ tak pýtam sa ako by sa do dalo vyriešiť lebo to mi robí iba na našom domácom internete a nikde inde tak viem že je chyba v nete. Za odpoveď ďakujem
    • Od zajacik2
      Dobry deň.V januari mi konči viazanosť ako sa skontaktujem z retenčnim oddelenim?
    • Od jozefekp
      Ako môžem zmeniť Magio Internet  L  na magio internet M cez elektronickú komunikáciu ???
       
    • Od IbaOndrej
      Mám takú jednoduchú otázku ale neviem ako si to mám vysvetliť v speedteste mám 20mb download ale v realite mam tak 2,5 netuším prečo okres Malacky  prosím o pomoc