Ziný balík nefunguje

Otázka

  • 0

Dobrý deň

Aktivoval som si zimný balík dát, v apke ukazuje, že dáta mám, ale akonáhle zapnem v mobile mobilné dáta, tak sa nič neudeje. Len sa mi objaví vedľa siete veľké písmeno H, šedé. Ale v apke mám, stále, že to mám aktivované a nejde to. Dokonca som s tým bol na pobočke v Trnave v Tescu a nevedeli mi pomôcť, stále trepali, že to musím aktivovať cez app, ale tam to aktivované mám. Takže keď to oni nevedie, tak kto ?

ďakujem za každú pomoc

Mário

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Reštartoval si si telefón? prípadne skús zavolať na linku 0800 123 777, nech Ti to preveria v systéme.  Ak dáta bežne nepoužívaš môžeš to mať blokované v systéme.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar