Ziný balík nefunguje

Otázka

  • 0

Dobrý deň

Aktivoval som si zimný balík dát, v apke ukazuje, že dáta mám, ale akonáhle zapnem v mobile mobilné dáta, tak sa nič neudeje. Len sa mi objaví vedľa siete veľké písmeno H, šedé. Ale v apke mám, stále, že to mám aktivované a nejde to. Dokonca som s tým bol na pobočke v Trnave v Tescu a nevedeli mi pomôcť, stále trepali, že to musím aktivovať cez app, ale tam to aktivované mám. Takže keď to oni nevedie, tak kto ?

ďakujem za každú pomoc

Mário

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Reštartoval si si telefón? prípadne skús zavolať na linku 0800 123 777, nech Ti to preveria v systéme.  Ak dáta bežne nepoužívaš môžeš to mať blokované v systéme.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar