0 Pridal November 19 Dobrý deň, prečo si nemôžem aktivovať zimný balík dát, keď mám elektronickú komunikáciu. Ďakujem Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal November 20 Zimný balík dáta si vieš aktivovať v Aplikácii Telekom Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal November 20 Iba v aplikácii, podrobnejší návod tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zimny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
Pridal
Dobrý deň, prečo si nemôžem aktivovať zimný balík dát, keď mám elektronickú komunikáciu. Ďakujem
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach