Telekom aplikacia v mobile.

Otázka

  • 0

Dobry den.

Chcel som si stiahnut v mobile Vasu aplikaciu,ale neda sa mi to.Skusali to i Vasi zamestnanci na pobockach a neslo im to,lebo mam aktivovany Moj Telekom a Dohodu o elektronickej komunikaciii.Preto mi nepojde nainstalovat v mobile Vasa aplikacia.Ako mozem zrusit dve skor menovane sluzby,aby som si mohol nainstalovat aplikaciu do mobilu?

Skusali sme to viackrát a neslo to ani po zadani môjho ID kodu?

Vopred dakujem za odpoved.S pozdravom Rastislav Macho. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

menované služby určite nebránia korektnému stiahnutiu a využívaniu aplikácie, preto poprosím aby ste zaslali žiadosť o preverenie na aplikacia@telekom.sk.

A už vôbec nie je nutné rušiť služby práve kvôli inštalácii aplikácie. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar