Telekom aplikacia v mobile.

Otázka

  • 0

Dobry den.

Chcel som si stiahnut v mobile Vasu aplikaciu,ale neda sa mi to.Skusali to i Vasi zamestnanci na pobockach a neslo im to,lebo mam aktivovany Moj Telekom a Dohodu o elektronickej komunikaciii.Preto mi nepojde nainstalovat v mobile Vasa aplikacia.Ako mozem zrusit dve skor menovane sluzby,aby som si mohol nainstalovat aplikaciu do mobilu?

Skusali sme to viackrát a neslo to ani po zadani môjho ID kodu?

Vopred dakujem za odpoved.S pozdravom Rastislav Macho. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

menované služby určite nebránia korektnému stiahnutiu a využívaniu aplikácie, preto poprosím aby ste zaslali žiadosť o preverenie na aplikacia@telekom.sk.

A už vôbec nie je nutné rušiť služby práve kvôli inštalácii aplikácie. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar