Rozsirovanie optiky

Otázka

  • 0

V obci Zalesie (SC) boli zakopane opticke chranicky asi 4 mesiace dozadu, vsade uz je funkcna optika okrem 2 ulic. Chranicku mam privedenu do zahrady, avsak dodnes sa nic nedeje. Telekom mi bud na otazku ohladne realizacie neodpoveda (poziadavky mailom, cez chat), alebo striela nezmyselne terminy - najskor mi bolo povedane do konca 10/2019, potom 11/2020 (!!), teraz aktualne polovica 2020. Clovek by cakal, ze vykopove prace su ta hlavna brzda, ale v telekome je "brzda" asi niekde inde. Slubili ze preveria, ozvu sa... nikto nic. Biedna skusenost na to, ze som potencionalny buduci zakaznik. Kde teda zistim relevantne informacie?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

realizácia rozširovania optickej siete nie je len v kompetencii Slovak Telekomu, ale hlavne v externých firmách, ktoré realizujú výstavbu. Vzhľadom k tomu, že k rozšíreniu sú nutné rôzne povolenia a pod., môže sa rozšírenie predĺžiť, dôvodov môže byť mnoho.

Vo Vašej obci som našiel 2 termíny - 30.06.2020 a 31.10.2020. 

Odporúčam informovať sa na oddelení pokrytia - coverage@telekom.sk aby Vám uviedli bližšie informácie, určite to budú preverovať so zodpovednou osobou za vedenie výstavby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, dakujem za info. Rozumiem, ze su na rozsirovanie siete potrebne povolenia, laicky ale predpokladam, ze tie je nutne mat uz v case realizacie prvych vykopov. Kedze su ale chranicky uz skoro 5 mesiacov zakopane, nie uplne rozumiem, ake povolenia su nutne na zafuknutie samotnej optiky do chranicky a co by malo na tom trvat dalsi rok az rok a pol (!!), najme ak je prakticky uz cela obec pripojkami pokryta a chybaju snad posledne 2 ulice.  Kazdopadne sa s touto otazkou obratim aj na coverage@telekom.sk, tak ako odporucate.

20191118_193618.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Teoreticky môže nastať aj to, že v systéme je chybne uvedený termín spustenia. Čiže určite sa obráťte na kontakt, ktorý som Vám poskytol. Upozorním len na to, že odpoveď Vám môže prísť aj o týždeň - dva.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

2 tyzdne prec, dodnes sa nik neunuval reagovat. Komunikaciu so zakaznikmi ma tusim lepsie zvladnutu aj posta v Nigerii -_-

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

:D 

napis na email office@telekom.sk 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dvCpgs
      Dobrý deň,
      Momentálne máme doma router Huawei HG8245H, no rozhodol som sa, že si kúpim vlastný, keďže je veľmi nestabilný a taktiež signál nie je extra dobrý. Ako náhradu som si vyhliadol TP-Link Archer C6 AC1200 , no neviem či by sa to dalo zrealizovať pomocou tohto routra. Čo vlastne musí mať router, aby som si ho vedel funkčne prepojiť s tým od Telecomu a plnohodnotne na ňom rozbehať WiFinu?  
    • Od Janozahorie
      Neviete kedy sa dokončí optika na ulici Hollého 73 ?
    • Od Janozahorie
      No čo kedy bude aj u nás Hollého 73 ? Leto je v čudu a vianoce klopú na dvere  .!
    • Od Dodo.13
      Zdravim. chcem sa opytat .... mam telekom optiku 600 a cez android tv sony mi nejde pripojit na netflix,furt vypisuje nejaky error nw 2-4 ... a to iste aj ked som to daval cez playko, ze nepripojilo na server.... problem s netom nie je... zaujimave je, ze ked som vytvoril mobilny pristupovy bod na mobile a skusil napojit tv na wifi na telefon z mojich dat tak tam mi netflix nacitalo.... takze je problem s optikou? .. pretoze kedysi ked sme mali VDSL pripojenie tam to islo tiez, .. .tak teraz neviem kde moze byt chyba..... niekde som cital ze sony zariadenia maju problem s tym a ze napr samsung funguje ok.. tak nejake rady? .. .ak mate s tym skusenosti dakujem
    • Od aquaviva
      Ak ide novobudovanú optickú prípojku k domu a ryha s káblom prechádza to cez pozemok ktorý vlastnia viacerí,, potrebuje ten čo prípojku chce súhlas všetkých vlastníkov spoločného pozemku?