vianočná akcia

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

chcem si zobrať vianočnú akciu , ale buď mi to vypisuje platnosť kódu vypršala( pri prihlásení) alebo pre službu s týmto identifikátorom nie je možné predĺžiť zmluvu, pritom mi už aj prišla sms, že si zmluvu môžem predĺžiť. Viete mi s tým pomôcť?

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ak pre chybu eshopu nie je možné vykonať prolongáciu, tak skúste napísať na chat na stránke telekom.sk, prípadne na FB Telekom SK, myslím, že by malo byť možné zadať objednávku s vianočnými akciami aj cez tieto kanály.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar