“Neznama chyba” uz cely vikend

Otázka

  • 0

Same error hlasky hadze Magio Go uz niekolko dni. Bud je to neznama chyba alebo error alebo nedovoli ani prihlasit sa vobec. Totalne zle. Ostatnym to ide?

iPhone, iPad postedna OS verzia, appka tiez posledna verzia

 

 

FCA22C99-F503-4325-9CF6-4E5B7E4849C4.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

18 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @airpoint, preinštaluj prosím aplikáciu. Ak sa hláska bude naďalej zobrazovať, napíš kolegom na email aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Same error hlasky hadze Magio Go uz niekolko dni. Bud je to neznama chyba alebo error alebo nedovoli ani prihlasit sa vobec. Totalne zle. Ostatnym to ide?

iPhone, iPad postedna OS verzia, appka tiez posledna verzia

 

 

FCA22C99-F503-4325-9CF6-4E5B7E4849C4.png

Ahoj, mam presne ten isty problem. Pisal som na aplikacia@telekom.sk - bez reakcie dodnes a z techgrup@telekom.sk mi odpisali ze app na totoznej verzii a rovnakom type mobilneho telefonu im funguje, ale evidentne nejde o chybu telefonu, ked mi stara app isla bez problemov a po nainstalovani aktualizacie mi vypisuje tento error ako tebe. Skusal som app preinstalovavat uz najmenej 5 krat. Vymazanie dat v app nepomohlo.

Screenshot_20191120_210905_com.telekom.magiogo.jpg

Editoval Pali

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to iste sa zobrazi aj na inom pripojeni ? mne a aj v mojom okoli funguje , android, iOS , TV 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

to iste sa zobrazi aj na inom pripojeni ? mne a aj v mojom okoli funguje , android, iOS , TV 

Ano, na akomkolvek pripojeni...ci cez 4G alebo WiFi. Ostatnym v domacnosti funguje

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ake mas mobily a OS ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ale mam doma aj ine MT kde je 9ka android a ide to OK.

 

ake mas mobily a OS ?

P20 Pro s 9tkou androidom.

Editoval Pali

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ake mas mobily a OS ?

P20 Pro s 9tkou androidom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

U mna "sa to same" vyriesilo na iPhone. Cez vikend to neslo a v Pondelok uz hej, vsetko ok bez chyby. Nerobil som ziadnu zmenu medzi tym, ani autoupdate nesiel nijaky. Na iPade to uz tiez funguje ale tam este vo vecernych hodinach sem tam naskoci "error tap to retry". 

Pisal som email na podporu este v nedelu. Dnes uz je stvrtok a ziadna odpoved lol

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

U mna "sa to same" vyriesilo na iPhone. Cez vikend to neslo a v Pondelok uz hej, vsetko ok bez chyby. Nerobil som ziadnu zmenu medzi tym, ani autoupdate nesiel nijaky. Na iPade to uz tiez funguje ale tam este vo vecernych hodinach sem tam naskoci "error tap to retry". 

Pisal som email na podporu este v nedelu. Dnes uz je stvrtok a ziadna odpoved lol

Kiez by sa to same vyriesilo aj u mna ked uz z podpory nikto.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Pali teraz sme to pozerali na P20 pro s kamosom a apka funguje,  skus este nejake ine pripojenie alebo mozno este tovarenske nastavenia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Pali teraz sme to pozerali na P20 pro s kamosom a apka funguje,  skus este nejake ine pripojenie alebo mozno este tovarenske nastavenia

pre Magio Go isto nedam tovarenske nastavenia...co ked dam a opat to nepojde, zbytocne si narobim robotu s opatovnym nastavenim telefonu, by ma drblo

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

suhlasim s tebou, nie je to zalezitost 5 minut :( a vysledok je neznamy. je ale zaujimave preco to na jednom zariadeni ide a na druhom nie, teraz len hadam, ci to nie je nejakou inou app ale mozem sa mylit 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

suhlasim s tebou, nie je to zalezitost 5 minut :( a vysledok je neznamy. je ale zaujimave preco to na jednom zariadeni ide a na druhom nie, teraz len hadam, ci to nie je nejakou inou app ale mozem sa mylit 

mohlo by to byt aj inou app, ale preco by to v starej verzii app slo a po aktualizacii na novu uz nie, nic ine som nerobil...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na tejto verzii je vidiet ze nezmenila iba vzhlad, preto sa moze spravat odlisne 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

na tejto verzii je vidiet ze nezmenila iba vzhlad, preto sa moze spravat odlisne 

ano, preto si myslim ze chyba nie je v mojom zariadeni...ale niekde inde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bolo by fajn ak by sa nasiel este niekto s tymto mobilom ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Pepsi toto nie je o mobile alebo type mobilu, chapes. Mne to vypisovalo na iPhone, fotrovi na iPad-e, @Pali-mu na P20. Ziadna spojitost medzi preinstalovanim appky a vyriesenim problemu nebola dokazana. Skusat odobrat/pridat zariadenie tiez nepomohlo. Chyba u mna udisla z jedneho dna na druhy, bez akychkolvek zmien na strane uzivatela v case medzi ked to neislo vobec a zrazu islo v pohode!

Tak ako Pali naznacuje — toto je chyba niekde na streaming serveri. Telekomaci by sa nato mali na pozriet. Alebo implementovat accurate error descriptions. Toto je urcite nejaky default error message ktory nemaju zachyteny. 🙄

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Pepsi toto nie je o mobile alebo type mobilu, chapes. Mne to vypisovalo na iPhone, fotrovi na iPad-e, @Pali-mu na P20. Ziadna spojitost medzi preinstalovanim appky a vyriesenim problemu nebola dokazana. Skusat odobrat/pridat zariadenie tiez nepomohlo. Chyba u mna udisla z jedneho dna na druhy, bez akychkolvek zmien na strane uzivatela v case medzi ked to neislo vobec a zrazu islo v pohode!

Tak ako Pali naznacuje — toto je chyba niekde na streaming serveri. Telekomaci by sa nato mali na pozriet. Alebo implementovat accurate error descriptions. Toto je urcite nejaky default error message ktory nemaju zachyteny. 🙄

presne si to vystihol, toto je chyba medzi zariadenim a telekomom, nie v zariadeni...zatial som nenasiel nikoho kto by to vyriesil 😔

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar