14 dní bez záväzkov

Otázka

  • 0

Dobrý večer.Včera som si predĺžila paušál,resp.zmenila na ÁNO M +vybrala nový telefón.Nakoľko tento nemali na predajni,doručia mi ho kuriérom pondelok,resp.utorok.Pri detailnom preštudovaní zmluvy som doma zistila že je v tejto uvedený iný typ telefónu než som chcela,samozrejme drahší ,s vyššou akontáciou a mesačnou splátkou. Zároveň som zistila aj iné nezrovnalosti v zmluve.Mám za to že išlo o vedomé oklamanie pracovníkom predajne.Uznávam svoj podiel viny v tom že som to podpísala bez podrobného preštudovania ale som dlhoročným zákazníkom Telekomu /viac ako 15 rokov/ a doteraz sa mi nikdy nestalo že by som nedostala službu podľa dohody alebo aby som bola takto oklamaná.Na kontaktnú info linku sa nedá dovolať,resp.len v pracovných dňoch a kamenné predajne sú z dôvodu štátneho sviatku zatvorené,skúšam nájsť odpoveď tu.Nakoľko som si na stránke všimla pri ponukách paušálov a telefónov kolonku "prvých 14 dní bez záväzkov" chcem sa opýtať či je možné túto zmluvu zrušiť ,resp.opraviť ? Tatiana.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Nakoľko som si na stránke všimla pri ponukách paušálov a telefónov kolonku "prvých 14 dní bez záväzkov" chcem sa opýtať či je možné túto zmluvu zrušiť ,resp.opraviť ?

14 dní je možné uplatniť, len ako ide o telefonický predaj, alebo uzavretie zmluvy cez web
Na predajni sa podpisuješ, takže si si toho vedomá, bohužial trebalo byť obozretnejší pri podpise 
Skús zájsť na predajnu a skúsiť dať služby reklamovať, ale neviem či ti to uznajú 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, v tomto prípade to nie je možné. Ak ste podpisovali dodatok na predajni, strácate právo na odstúpenie do 14-tich dní v zmysle občianskeho zákonníka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpovede.Problém som vyriešila na kamennej pobočke.Nakoľko som objednávala telefón prostredníctvom kuriéra tak sa dala táto objednávka stornovať,resp.mohla som odstúpiť od zmluvy bez sankcií.Nakoľko uznali svoj podiel viny vyšli mi v ústrety a zadali sme novú objednávku tentokrát so správnym telefónom .Aj keď mám za to že išlo o vedomé "pochybenie" predajcu verím že sa v budúcnosti už nebude opakovať.

S pozdravom Tatiana .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar