Prenos čísla a nový paušál

Otázka

  • 0

Zdravím. 2.11.2019  som si u Vás objednal paušál L+ PLaystation 4 pro + s prenosom čísla od Orange operátora. 4.11. mi volala pracovníčka, vtedy sme všetko dohodli. 8.11. som odoslal kompletnú zmluvu s podpismi aj poslal peniaze na zábezpeku vo výške 100 eur. 9.11 mi prišla sms, poďakovanie za úhradu a od vtedy nič. Žiadny email alebo sms o stave donášky proste nič. Kde je problém? 

Ďakujem za odpovede.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

po odoslaní zásielky by Vám mal byť doručený e-mail. Skúste sa informovať na zákazníckej linke 0800 123 456 alebo marketing@telekom.sk v akom stave je objednávka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar