Prenos čísla a nový paušál

Otázka

  • 0

Zdravím. 2.11.2019  som si u Vás objednal paušál L+ PLaystation 4 pro + s prenosom čísla od Orange operátora. 4.11. mi volala pracovníčka, vtedy sme všetko dohodli. 8.11. som odoslal kompletnú zmluvu s podpismi aj poslal peniaze na zábezpeku vo výške 100 eur. 9.11 mi prišla sms, poďakovanie za úhradu a od vtedy nič. Žiadny email alebo sms o stave donášky proste nič. Kde je problém? 

Ďakujem za odpovede.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

po odoslaní zásielky by Vám mal byť doručený e-mail. Skúste sa informovať na zákazníckej linke 0800 123 456 alebo marketing@telekom.sk v akom stave je objednávka.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar