Nedomysleny balik 24gb

Otázka

  • 0

Dobry den,

zistil som, ze datovy balik data na rok nemate spravne nastaveny v systemoch. Kedze ked sa clovek pozrie do podmienok tak zisti, ze to vlastne nie je na rok, ale na 12x30=360dni. Co sice nie je uplne pekne od vas, ale to teraz neriesim. Problem je, ze pristup k datam mate naozaj nastaveny na 360dni. Kedze som si balik aktivoval 11.11.2018 a data mi prestali fungovat 7.11.2019 (361. den po aktivacii). Ale platnost baliku mate zase nastaveny na normalny kalendarny rok. Cize este dnes 11.11.2019 sa mi v aplikacii telekomu zobrazuje ze mam balik aktviny (v druhej zalozke - aktivne balicky). Na vasej infolinke mi povedali, ze balik sa automaticky ukonci o 12:00. A nasledne si budem moct znovu aktivovat data v mobile.

Cize ked sa pozriem v aplikacii v prehlade (prva zalozka) tak nemam data a nemam aktivovany ziaden datovy balik, ale v druhej zalozke mi to zase hovori, ze mam data. Realita je, ze data mi 5dni nefunguju a neviem si ani ziadne data dokupit, kedze aj napriek tomu ze data nemam tak mi system tvrdi ze mam aktivny datovy balik a nemozem mat aktivovany druhy kym je prvy platny.

Mne sa teraz tentokrat problem vyriesi sam kedze o 12tej si uz budem moct aktivovat nove data. No bolo by fajn aby ste to u vas v systemoch zjednotili tak, ze vsade bude platit tento balik bud 360 alebo 365dni. Nech ma o rok necaka opat jeden necely tyzden bez dat. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Podobný problém! Naviac by ma zaujímalo či aktivácia balíka na ďalších 360 dní bude stáť 50 € ako je uvedené na stránkach telekomu, alebo 69 € ako mi svieti cena v aplikácií. Väčší problém mám s tým, že mi zmizol z karty všetok kredit (dobre, šlo len o 1,50 €). Je možné, že sa spotreboval na dáta, keďže Dáta 24 boli už po platnosti a Zimný balík som tiež vyčerpala? Ak áno, nemalo to strhnúť len 0,50 € ako je všade uvádzaná denná spotreba? Alebo mi aspoň poslať smsku.

 

Ďakujem!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak mam update tohto problemu. Balik sa nedeaktivuje o 12tej ako mi najprv tvrdili na infolinke ale az o polnoci. A deaktivovat ho predcasne nevedia (ani mne to v aplikacii nepovoli deaktivovat tuto sluzbu predcasne).

Cize clovek co vyuziva balik dat 24gb na 12mesiacov sa musi pripravit, ze 6dni do roka je bez mobilnych dat (pripadne 7dni pocas prestupneho roka).

Ozaj skvela akcia, prosim nezabudnite to napisat k popisu tohto balika na vasu stranku nech to prilaka kopec dalsich spokojnych uzivatelov dat.

 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar