Prechod z ADSL na VDSL

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

chcel by som sa spýtať niekoho kompetentného, ako je možné, že na internetovej stránke telekomu ak si zadám svoju adresu, píšete že máte dostupný VDSL internet (XL 90/9) dokonca sa aj dá objednať. A keď som bol v predajni sa na to informovať, tak to vraj nie je možné. Predtým tam VDSL vôbec nebol. Človek by si povedal, že chyba sa môže stať. Lenže aj Slovanet tam ponúka VDSL a aby sa pomýlili obe firmy tak to už si myslím, že sa len tak nestane. Prosím, nech sa tu vyjadrí niekto kompetentný, komu dám všetky možné údaje, aby som vedel ako to teda je. Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň, 

chcel by som sa spýtať niekoho kompetentného, ako je možné, že na internetovej stránke telekomu ak si zadám svoju adresu, píšete že máte dostupný VDSL internet (XL 90/9) dokonca sa aj dá objednať. A keď som bol v predajni sa na to informovať, tak to vraj nie je možné. Predtým tam VDSL vôbec nebol. Človek by si povedal, že chyba sa môže stať. Lenže aj Slovanet tam ponúka VDSL a aby sa pomýlili obe firmy tak to už si myslím, že sa len tak nestane. Prosím, nech sa tu vyjadrí niekto kompetentný, komu dám všetky možné údaje, aby som vedel ako to teda je. Ďakujem

technologia moze byt na adrese dostupna avsak ak nie su v ustredni volne porty tak sa neda nic robit su plne kapacity, a Slovanet ti v tom nepomoze kedze metalika ide cez Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A vážne sa s tým nedá nič robiť? 12 rokov už trpím na ADSL (15/1) a keď mám konečne aspoň trochu nádeje na niečo lepšie tak sa to len odbije tým, že sú plné porty? Je aspoň garancia, že sa to môže v budúcnosti zlepšiť, prípadne dá sa to niekde pozrieť? Znie to strašne nedôveryhodne a klamlivo pre zákazníka. Pokiaľ má telekom plné porty tak by na svojej stránke logicky nemal ponúkať také balíky na tej adrese. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

A vážne sa s tým nedá nič robiť? 12 rokov už trpím na ADSL (15/1) a keď mám konečne aspoň trochu nádeje na niečo lepšie tak sa to len odbije tým, že sú plné porty? Je aspoň garancia, že sa to môže v budúcnosti zlepšiť, prípadne dá sa to niekde pozrieť? Znie to strašne nedôveryhodne a klamlivo pre zákazníka. Pokiaľ má telekom plné porty tak by na svojej stránke logicky nemal ponúkať také balíky na tej adrese. 

do buducnosti je mozne ze rozsiria kapacitu, pripadne ak niekto prestane z tvojej lokality vyuzivat ich net tak port sa uvolni, ale je dost tazke predpovedat ci ho dostanes ty.. tych ziadatelov na VDSL moze byt viac a tiez nie su pripojeni z toho isteho dovodu ako ty ze cakaju...skus zavolat cez pracovne dni na 0800123456 alebo na chat telekomu na ich stranke a tam ti snad povedia presnu pricinu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar