Otázka

  • 0

Dobrý večer, včera som volala na vašu info linku za účelom zriadenia si nového paušálu. Bola mi ponúknutá varianta s ktorou som bola spokojná ale musela som nutne položiť  na kolko som bola v práci. Pán na linke ma ubezpečil že na druhý deň keď mi zavolá daná ponuka bude stále aktuálna no dnes mi volal a povedal že už to aktuálne nieje. Na koľko som to neuzavrela včera . Preto sa chcem spýtať či to beriete ako koretkné zaobcháchadzanie zo zákaznikom že jeden deň mu garantujete podmienky a na druhý to už neplatí. Som dlhé roky platiaca zákazníčka preto by som bola rada keby sa to promptne vyrieši a je mi ponúknutá adekvátna náhrada. Mimochodom rozhovor s agentom ból vyslovene nepríjemný a snažil sa ma odbiť. 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Odporúčam presne toto poslať na

e mail marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar