Otázka

  • 0

Dobrý večer, včera som volala na vašu info linku za účelom zriadenia si nového paušálu. Bola mi ponúknutá varianta s ktorou som bola spokojná ale musela som nutne položiť  na kolko som bola v práci. Pán na linke ma ubezpečil že na druhý deň keď mi zavolá daná ponuka bude stále aktuálna no dnes mi volal a povedal že už to aktuálne nieje. Na koľko som to neuzavrela včera . Preto sa chcem spýtať či to beriete ako koretkné zaobcháchadzanie zo zákaznikom že jeden deň mu garantujete podmienky a na druhý to už neplatí. Som dlhé roky platiaca zákazníčka preto by som bola rada keby sa to promptne vyrieši a je mi ponúknutá adekvátna náhrada. Mimochodom rozhovor s agentom ból vyslovene nepríjemný a snažil sa ma odbiť. 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar