ukončenie viazanosti

Otázka

  • 0

Dobrý deň 

chcem sa opýtat ak chcem ukoncit po uplinutí viazanosť treba to podat písomne, alebo stačí to nahlásiť telefonicky 

dakujem pekne 

František Hučko 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Žiadosť o zrušenie musí byť podaná osobne na predajni Telekom, prípadne písomne na adresu  Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava, telefonicky to nie je možné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Respektíve je tu možnosť prejsť na predplatenú kartu ( napríklad konkurencie). Mne napríklad končí viazanosť 30 . Novembra tohto roku. Paušál rušiť  nebudem ( je to moje dlhoročné číslo 👍). 1. Decembra podám žiadosť o prenos čísla ku konkurencii ( kvôli reklame nemôžem povedať kam prejdem). Budem to mať bez zmluvnej pokuty,lebo dodržím zmluvu. Budem mať lacnejšie služby. Môžno sa mi ozve retenčné oddelenie ( Telekomu) z výhodnejšiou ponukou.

 

(O tom pochybujem,že sa mi ozvú.)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

dá sa zmeniť paušál na easy - bez zmeny čísla?

 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno dá sa  to, po ukončení viazanosti, o zmenu  musíš požiadať osobne na predajni Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar