Pausaly seriozne

Otázka

  • 0

Dobry den, podme sa uz bavit o predlzeni pausalov seriozne :) 

Fakt nie je mozne stalym a naivne vernym zakaznikom ponuknut nieco lepsie? Preco stale ponukate super zlavy novym? Uz ma to fakt nebavi kazdy rok  po 20 a viac rokoch chodit ako male dieta a prosit... :)

Moj priklad:  V telekome vsetko na co si len spomeniete...Mal som tri pausaly...od minuleho roka len 2 (s jedny som presiel do konkurencia a ani pes po mne nestekol:). Internet, TV, dokonca aj pevna z urcitych dovodov:)

V decembri mi koncia tie dva pausaly a ponuky z telekomu su fakt na usmev ( alebo plac?)  Konkurencia mi stale ponuka lepsie a lepsie podmienky...Z akejsi divnej solidarity este stale dufam, ze daju nieco zaujimave a ja aj ten treti pausal vratim casom spat...Cista naivita asi :)

V aprily mi koncia pevne sluzby...kto vie co sa bude diat......

prosim zodpovednych...zamyslite sa na d tym...

Prajem pekny den

PS: len mi nehovorte, ze telekom ma najlepsiu siet...konkurencny pausal nemal za rok ani jeden problem....

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

37 odpovedí na túto otázku

  • 0

Telekom upada v nemenovanej konkurencii mi ponukli pausal aky mam doteraz v telekome je to za 30 takze zvazujem odchod  darmo ponukaju zariadenia na vianoce ak ich nechce zakaznik ktory je x rokov unho tak smola lepsiu cenu vam nevieme dat takze zvazujem odchod

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

30.Novembra tohto roku mi končí viazanosť na Happy L ( retenčná ponuka). Nepotrebujem nový mobil. Nemám problém si kúpiť nový v hotovosti,ak to budem pokladať za vhodné.Pokiaľ mi nedajú výhodnejšie ceny za služby po skončení viazanosti idem preč. Už mám rozhodnuté,kde pôjdem..😀 Zabudol som napísať,že retenčné ponuky sú veľmi obmedzené v súčastnosti,len malej časti starých zákazníkov ponúknu výhodnejšie ceny za služby. Pre ostatných platí štandardná ponuka. Zľava na výhodnejšie ceny nieje narokovateľná. Je to,len gesto dobrej vôle.😉

Editoval Juraj0506

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To poznam...tie ich dary fakt nepotrebujem..mam doma vsetko , co ponukaju :)

Fakt by sa mi pacil seriozny pristup...ziadne zazraky :) ako som pisal..jeden pausal je uz prec :)  pojdu aj dalsie ? uvidime :)  

Konkurencia nespi..furt otravuju...:) 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež viem čo bude nasledovať,ak nedajú výhodnejšie ceny za paušál po skončení viazanosti...😀  Jednoducho odídem..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tusim ma viac ludi taku skusenost ako ja. Takto isto ma zavadzaju. V pondelok sluby a dnes ked som volal znova tak sa cudovali ze aku vernostnu zlavu ja od nich chcem. Som v Telekome 20 rokov ale nikdy mi nezavolali s nejakou dobrou akciou ako vernemu zakaznikovy. Ale dnes prekypel pohar kaslem na cely Telekom a odchadzam od nich vzhladom na to ze konkurencia si evidentne vazi zakaznika viac.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne sa ozvali z konkurencie (v Telekome mám Áno M) a k neobmedzeným minútam a SMS mi za tú istú cenu ponúkli len väčší objem dát. Takže za týchto podmienok poskytovateľa nemením. Možno sa ešte ozvú neskôr...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

KED SOM PRECHADZAL S JEDNYM PAUSALOM KU KONKURENCII, POVEDAL SOM IM, ABY MI V NOVEMBRI ZAVOLALI......UROBILI TAK...PONUKU MAM...BUDE ZABAVA :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš o tom bližšie . Mňa to,ešte len čaká.30. Novembra mi končí viazanosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak ako minule volali mi..bohuzial utajene cislo :(...ponukli mi to iste, co som pausal supol k nim...pomaranc..

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nazdarek, vcera mi volali z Telekomu, ze akoze riesit moje veci...nevedel som z hlavy moje cislo adresata (kto by ho vedel), tak ze mi zavolaju dnes  medzi 9,30 az 10,00...stale cakam...:)  cislo nachystane :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dockal som sa...a ako som dopadol? L za 30eur.. ine sa neda ....Cisty humor...a ked pozeram ich reklamu....pre nasich len to najlepsie ....sa valam

mam pockat este mesiac, mozno nieco bude...ale ked chcem, mozem si predlzit net, tv a pevnu uz teraz...si asi robi srandu....za tychto podmienok ?

Inak slecna (pani) bola evidentne z formy..ale vobec, vobec sa jej necudujem...ked sa dozadujeme niecoho lepsieho, a ona nemoze..vypocuje si vselijake veci...fakt jej nezavidim

Takze zaver serioznosti: nie sme seriozny poskytovatel ergo.....do videnia...

 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som sa dnes stavil v Telekome dať opraviť mobil. Keďže mi za chvíľku končí paušál, tak som sa informatívne spýtal čo ponúkajú. Vcelku príjemný chalan mi hovorí,že nech to riešim keď si prídem o 3 týždne pre mobil, pretože 14.11 prídu nové cenníky. Tak som len aj ja zvedavý, pretože každým rokom dostávam horšie a horšie ponuky. A to im každý mesiac posielam cez 100 euro (paušál,telka,net)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež to neriešim... Niekoľko  krát som volal na zákaznícku linku,či majú pre mňa nejakú zľavu na paušál bez telefónu,že mi pomaličky končí viazanosť . Vraj  žiadná zľava sa mi neukazuje v mojom profile.. Ešte počkám do 30.Novembra. Keď sa mi neozvú.. Tak 1.Decembra dávam žiadosť o prenos čísla ku konkurencii. Viem kam pôjdem.Keď chce niekto vedieť kam. Tak mu napíšem v súkromnej správe.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Plne s vami suhlasim....slak ma triafa ked vidim a pocujem ako novym zakaznikom vychadzaju v ustrety...kaslu na vernych...podporuju mobilnu turistiku...kazde dva roky treba hladat ineho poskytovatela..v aprilo mi koncia pevne sluzby..vyzera to, ze fakt skoncia :)

Siete uz som rozhodil... doslova v kazdom konkurentovi mi davaju lepsie ponuky...je toto normalne?

S pozdravom...nasim len to najlepsie......

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze vyskusal som komunikovat s Telekomom na vsetkych urovniach :) ziadna dohoda :) Pobehal som cez vikend vsetkych podobnych poskytovatelov...vysledok si domyslite vsetci...6. 12 koncim s dvoma pausalmi...a este maju tu drzost, ze mi chodi v sms pri zaplateni faktury ...citujem: sme radi, ze ste s nami....ironia...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V nedeľu som dal žiadosť o prenos čísla ku konkurencii. Možno sa ozve Telekom... Pokiaľ sa neozvú budem u konkurencie..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neozvu sa....rataju s tym, ze vela ludi neodide...a vela, za lacnejsi pausal pride..im to daju..nam nie....uz aj ja riesim

 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som to poriešil alternatívnou ponukou..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vitajte spolubojovnici:)

 

dnes som tu posledny raz...dovolte mi sa podelit s poslednou skusenostou

Mal som vela komunikacii s telekomom na vsetkych urovniach...nic som neporiesil...len to, ze moju ziadost poslali na retencne...cakala som  a nic..Tak som dnes zbehol do kamennej predajni, ze skusim este raz...posadil som sa, predniesol moju ziadost...a oznamil mi klasickeee...nic tu nemate...v tom mi zazvonil telefon...volali z retencneho :) Hadajte , co som sa dozvedel ?   Klasikaaaaaa...nic sa neda....tak som pekne podakoval...zobral s om si cukrik s napisom "nasim len to najlepsie" a odisiel som

Plynule som sa presunul cca o 30 m dalej ku inemu poskytovatelovi....Dalej je to jasne...co som chcel...to som dostal...

Este pikoska...vonku som stretol znameho, ktoremu som vysvetlil, co som urobil..zasmial sa, a ze on dostal L za 20 eur...utvrdil ma, ze som dobre urobil

Prajem pekny den vsetkym a pekne  Vianoce

 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

V Telekome mám aktuálne dve Happy L paušály ( jeden,už v stredu bude v Orangei ( Funfón). Som ich dlhoročný zákazník platiaci faktúry načas  a nikdy nemali problémy so mnou,žeby ma museli odpájať z prevádzky kvôli neplateniu faktúr!!! Pred  pár dňami mi volali,že mi ponúkajú Áno L za 24€ s DPH s viazanosťou bez telefónu. Toto som odmietol... Po  prenose čísla mu volali opäť z Telekomu. Ponúkali mi opäť Áno L za 24€ (zľava 20%) s DPH samozrejme s viazanosťou bez telefónu.  Nič výhodnejšie mi neponúkali . To mi  nemohli ponúknuť  Áno L za 21€ s DPH ( zľava 30%)? Urobiť kompromis?! Viem niektorím dávajú Áno L za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou bez telefónu. Stačilo im povedať,že mi zľavu dajú 30%( 21€s DPH samozrejme bez telefónu,ten som nechcel) a viac mi nemôžu dať,že je to posledná ponúka. Áno viem,že za 18€ s DPH samozrejme bez telefónu by mi nedali,ale pri cene 21 € s DPH samozrejme bez telefónu by ma boli zlomili).  Skrátka Telekom nechcel ustúpiť vôbec,ani  platiacému zákazníkovi a pritom by som nemal problém s viazanosťou 24 mesiacov. Telekom nebol schopný urobiť kompromis... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vitajte spolubojovnici:)

 

dnes som tu posledny raz...dovolte mi sa podelit s poslednou skusenostou

Mal som vela komunikacii s telekomom na vsetkych urovniach...nic som neporiesil...len to, ze moju ziadost poslali na retencne...cakala som  a nic..Tak som dnes zbehol do kamennej predajni, ze skusim este raz...posadil som sa, predniesol moju ziadost...a oznamil mi klasickeee...nic tu nemate...v tom mi zazvonil telefon...volali z retencneho :) Hadajte , co som sa dozvedel ?   Klasikaaaaaa...nic sa neda....tak som pekne podakoval...zobral s om si cukrik s napisom "nasim len to najlepsie" a odisiel som

Plynule som sa presunul cca o 30 m dalej ku inemu poskytovatelovi....Dalej je to jasne...co som chcel...to som dostal...

Este pikoska...vonku som stretol znameho, ktoremu som vysvetlil, co som urobil..zasmial sa, a ze on dostal L za 20 eur...utvrdil ma, ze som dobre urobil

Prajem pekny den vsetkym a pekne  Vianoce

 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

OK..poznam to..po mne ani pes nestekol :)

 

Povedal som tej ustvanej slecne na telefone, ze ked mi daju na L ko 21 eur mozeme sa dohodnut...ale asi ma prikaz nedavat zlavy..bola hooodne znicena....

 

Ja idem do konkurencie vo stvrtok..este som sa u konkurencie dohodol, ze nech mi este nieco zisti...ale ponuka je dobraaaa....

 

Aspon uz mi nebudu pisat, ze sme radi, ze ste s nami....n e nie su radi...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Snáď možno bude akcia v Telekome,že druhý paušál zo  zľavou 50%.😀 Potom sa vrátim naspäť do Telekomu z Orangeu ( Funfón).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to smutné, že o ponukách sa vie, napriek tomu sa neviete k ním podaktorí dopracovať. Tiež som dlhoročný zákazník, mám od nich celkovo 6 služieb, 4 čísla, 2x internet. Tento rok som sa rozhodol, že pokúsim sa služby spojiť čo najbližšie k jednotnému dátumu, v prípade, ak by som sa o rok nedohodol, všetko vypovedal jednorázovo. Už sa ľady pohli aj tu, keď alternatívny miestny operátor poťahal optiku, zaviedol televíziu, o ktorej môžem len snívať u veľkých operátoroch.  (chorvátske slovinské, anglické BBC ONE, TWO, ITV, CBBC atď.). Paušál je dnes viacmenej kópia cez kopirák a stále mám hlavne rok na to, aby sa retenčné oddelenie vrátilo k svojej funkcii. Držím vám palce k plnej spokojnosti s novým operátorom.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Co sa tyka novy ci verny zakaznik tie casy (ak niekedy boli) uz skoncili. Ci ste u operatora 2 dni alebo 20 rokov je jedno. Pre nich ste len obycajny identifikator, z ktoreho idu peniaze. Osobne si myslim ze tato politika sa zmenila uz davnejsie a bod zlomu bol vtedy ked sa zjednodusili prenosy cisel. Cim jednoduchsie a rychlejsie to je, tym ma operator mensiu snahu riesit s vami specialne ponuky, lebo vie ze tak ako vy raz dva odidete tak iny raz dva pride. Pokial celkove cisla neklesaju nebudu mat zaujem o nejakych "vernych". Nakoniec, operator nema ziadny benefit z takych zakaznikov. Eura su rovnake od kazdeho.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar