Porucha už 6.deň? Dokedy ešte?

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Som veľmi sklamaná z jednania  zákazníckeho technického oddelenia, keď som 29.10.2019 nahlásila

poruchu na DSL internete  ADRESÁT 2430421301, doteraz nebola porucha odsrtánená napriek tomu,

že lehotu majú 3 dni.  Deti boli cez internetu celé jesenné prázdniny a ani teraz nefunguje.

Namiesto aby poruchu odstránili, mi poslali sms že je porucha odstránená aby si splnili lehotu aj

napriek tomu že s poruchou nič neurobili a DOTERAZ nefunguje! Zmluvu si tu už neobnovím!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Navrhujem v týchto prípadoch volať priamo 0800 123 777, tam bude najjasnejšie vyjadrenie k situácii. Nikto z technickej linky tu nepríde prečítať si príspevok o nefunkčnom internete. To, že linka nefungovala pár dní neznamená, že končí zmluva.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar