Reklamacia

Otázka

  • 0

Dobrý deň spoločnosť Telekom,

 
chcem podať sťažnosť z dôvodu nevyriešenia mojej opätovnej reklamácie pod číslom 1035RF00344/19.
Som Vašou dlhoročnou klientkou. V roku 2016 som si preniesla do Vašej spoločnosti aj mobilné služby s tým,že som si zakúpila aj telefon Samsung A8 k paušalu XL.
V júly 2019 mi začalo haprovať nabijanie telefonu.Kedze  telefon bol v zaruke,odniesla som ho do Vasej pobocky v obchodnom dome Central 30.jula 2019, v dôvere,že ide o profesionalnu zarucnu opravu.
Druhý krat nastali opat tie iste problemy (telefon prestal nabíjať a slaba výdrž baterie).Keď už telefon prestal nabíjať aj so štandardnej nabijacky z balenia mobilu opäť som ho zaniesla do Vasej pobocky v OD Central (8.10.2019),kedze je telefon neustale v zaruke. 
15.oktobra ste mi telefon vratili s tym,ze telefon vykazuje mechanicke poskodenie (poskodeny konektor).
Mechanicke poskodenie z mojej strany kategoricky odmietam,kedze jediny kto s telefonom manipuloval a otvaral ho bola Vaša spoločnost,keď bol mobil prvy krat v oprave.Nie je mozne pri standardnom pouzivani mobilu,aby sa mechanicky porusilo nieco vo vnutri mobilu.
Dôrazne žiadam o kladne  vyriesenie mojej reklamacie buď opravenim mobilu ktorý mám,alebo novým zariadením.
 
S pozdravom
 
 
Alexandra Balážová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar