Mám zriadené inkaso, nerobil som žiadne zmeny ale faktúra nebola uhradená

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Dnes mi prišla upomienka, že nemám uhradenú faktúru za posledný mesiac hoci mám zriadené inkaso v banke a doteraz mi všetky platby boli včas inkasované. Kde nastala chyba a u koho mám zisťovať problém? V banke, či u operátora? Opakujem, že inkaso je zriadené už viac ako rok bez obmedzenia platnosti, všetky úhrady riadne prechádzali až na poslednú. Ešte pripomeniem, že faktúra bola v sume, ktorá neprekračoval stanovený limit a nerobil som v banke žiadne zmeny.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

V banke si over, či Ti stiahli peniaze, a prípadne doklad o úhrade pošli mailom na pohladavky@telekom.sk, nech to preveria,  kde sa stala chyba.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

V banke si over, či Ti stiahli peniaze, a prípadne doklad o úhrade pošli mailom na pohladavky@telekom.sk, nech to preveria,  kde sa stala chyba.

Peniaze mi nestiahli, Telekom si sumu za faktúru nezinkasoval ale upomienku mi poslal. Ak by mi peniaze stiahli tak by som to bol napísal. Problém je v tom, že inkaso fungovalo bez problémov až doteraz. Žiadne zmeny som nerobil, tak nerozumiem, prečo si to Telekom nezinkasoval.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar