nesprávny e-mail

Otázka

  • 0

Dobrý deň, v zmlúve mám nesprávne uvedený mail, na ktorý mi má chodiť  faktúra. Ako mám túto mailovú adresu upraviť. Ďakuejm 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

O opravu požiadaj mailom na adrese office@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Teraz som zmenil faktúru na elektronickú faktúru. na email s koncovkou .com , tak je aj v dodatku k zmluve. Teraz prišla sms o odoslanej novej faktúry na email s koncovkou .sk . Čudujem sa neprišla sú tam vsetci "na tabletkách"!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem
    • Od Kaerson
      Ako je mozne v 21 storoci ze nie je mozne cez coolcentrum zrusit T comom zle zadanu adresu firmy pre zasielanie faktur vsetky potrebne veci su na orsr
      Nechapem
      Tcom zamyslite sa kam to smerujete vsetko zle
    • Od petra19951
      Dobrý deň píšem s dceríneho notebooku sem že vam chcem povedat že ju zaplatim do 19.4  ak sa dá s pozdravom Adriana Kovandová
    • Od korbynka
      Je mozne upgrejdovat pausal tak aby som zan platila ja a nie ten pre koho ho kupujem? Moja mam ma limitovane data a chcela by som jej nadialku kupit neobmedzeny balicek ale nie tak ze jej pride faktura.
    • Od peto1963
      na moje  telefonné čislo mi chodia správy o faktúre kod adresáta2201329801 a ja mám kod adresáta 2537727901 poprsím o nápravu
    • Od Finatko
      Dobrý deň.. prešiel som od vás ku inému operátorovi presmerovanie čísla nastalo 18.2.2021. Platil som každý mesiac 60€. Keď sa mi prenieslo číslo tak mi prišla faktúra za obdobie 1.2.2021 do 28.2.2021 so sumou 124€ ja sa pýtam prečo taká vysoká suma prišla a za druhé prečo mi účtujete cely mesiac keď viazanosť s vami skončila 18.2.2021