6gb dát na rok po expiracii stále aktívne

Otázka

  • 0

Dobrý deň

včera mi vyexpiroval balík 6GB dát na rok, no stále je aktívny (viď. screenshot v prílohe), nedá sa predĺžiť ani deaktivovať a ak prepnem na mobilné dáta, môžem prezerať iba Telekom stránky a informácie v Telekom aplikácii. Všetky ostatné stránky a aplikácie hlásia že nemám pripojenie na internet.

Ako takúto situáciu riešiť?

Vopred ďakujem za odpoveď

 

Screenshot_2019-10-21-17-54-55-504.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

v ktory den presne ti konci balik, platnst balika ? ak napriklad 1.11 tak az potom sa strati z appky.

Mas to tak aj pri inych balikoch. Napriklad streamon

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Balík som aktivoval 25.10.2018 15:05 na 360 dní, skončiť mal teda 20.10.2019.  Dnes je 22.10.2109. Napriek tomu ďalší aktivovať možné ešte nie je (viď screenshot2) 

Screenshot_20191022_134818_com.google.android.apps.messaging.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pockaj do 25-26.10.2019 alebo zajdi do predajne alebo zavolaj na infolinku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Podnik poskytuje účastníkovi čerpanie RDB postupným uvoľňovaním dát každý mesiac počas doby 12 mesiacov odo dňa jeho aktivácie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar