Potvrdzovací mail

Otázka

  • 0

Dobrý deň , na Môj Telekom som si zadala pre týždňom nech mi chodia faktúry mailom ale neprišiel mi o tom žiadny potvrdzovací mail ,  ani nemám čakať ? Či sa niečo pokašlalo ? ... mimochodom som zadala priateľovú mailovú adresu ale nikde nie je napísané že musí byť moja . Ďakujem za odpovede ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800 123 456, overia Ti  či to bolo spracované.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vďaka na linke 0800 126 456 mi neporadili ale na 0800 123 456 už hej ale vďaka ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar