faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň, uhradil som faktúru so zlým variabilným symbolom, kde to mám riešiť. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pošli doklad o úhrade mailom na adresu pohladavky@telekom.sk, uveď tam aj svoje identifikačné údaje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Požiadaj o vrátenie platby na pohladavky.mob@telekom.sk Vydokladuj všetky platby a poziadaj o vrátenie na účet, resp.preklopenie zálohy na ďalší mesiac.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar