Obmedzenie služieb

Otázka

  • 0

Dobrý deň, včera ma babka zavolala že jej nejde TV. Tak som prišiel a zistil som že faktúry, ktoré mala odložené ako zaplatené, zaplatené neboli.

Dnes som to bol doplatiť všetko na predajni "expresnou" platbou priamo tam ale zabudol som sa spýtať, po akej dobe jej zhruba zapnú nazad tú TV?

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ak to bolo platené na predajni tak by to malo byť do 24 hodín, ale pre istotu by som poslala doklady o úhrade na pohladavky@telekom.sk, skúste priebežne reštartovať router, alebo Magio box.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ak to bolo platené na predajni tak by to malo byť do 24 hodín, ale pre istotu by som poslala doklady o úhrade na pohladavky@telekom.sk, skúste priebežne reštartovať router, alebo Magio box.

tak dnes okolo 14:00 platené na predajni a teraz o 21:00 som to bol skontrolovať a už TV išla tak ako mala :) neviem asi aj bez reštartu, lebo neviem či by to vedela babka reštartovať :)
Vďaka za odpoveď, označil som ako riešenie :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar