Problém s overením cez SMS

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mám problém s overovacím kódom cez sms. 
V objednávke pri zadaní telefónneho čísla pre overenie mi príde sms kód ale keď ho napíšem a potvrdím stále mi napíše, že platnosť kódu vypršala.
Napíšem ho tam okamžite po príchode sms.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

To isté nedá sa overiť sms

Tento rok som mal už 3x poruchu vypadol net magio 3x2dni bez netu telky a to som doma len pol roka z roku a žiadna kompenzácia hlavne že platím... 

Celý Telekom je šmejd za kopec peňazí mobil už mám u konkurencie čakám keď skončí viazanosť a dovidenia navždy! 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte chcem sa opýtať. Ak si chcem predĺžiť viazanosť paušálu plus si vziať nový mobilný telefón ako to urobiť ak mi stále vypisuje to že platnosť SMS kódu vypršala a nechcem volať na infolinku. Podarilo sa to už niekomu??? Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

hrozný problém súhlasím , skúšal to už niekto z Vás cez inkognito mód? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne sa to už podarilo. Prvý krát som robila objednávku cez tablet a tam to vôbec nešlo. Nakoniec som urobila objednávku cez mobilný telefón a už to išlo bez problémov. Takže neviem v čom je teda problém.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar