Telekom optika + PPoE time capsule

Otázka

  • 0

Zdravím všetkých odbornikov, chcel by som sa opytat od 1.9.2019 mam problem s koncovým zariadenim ONT od telekomu huawei ONT, telekom tvrdí že chybný je apple router. Problém nastal 28.8.2019 s tym ze router zacal blikat na oranzovo, tak som ho resetol a nastavil nanovo a zacal vypisovat chyby ziadne pripojenie na internet, ziadna ip adresa a nasledne aj ziadny PPPoE server, nedokaze si od routra ziskat ip adresu. Ked im tam zadam manualne, vypise problem ze ip adresa sa nezhoduje so zadanou wan ip adresou. Tak som myslel ze je vadny apple time capsule, reklamoval som dostal som uplne novy kus a znova to iste. Telekom stale tvrdi ze problem u nich nie je. 2 roky mi sluzba fungovala bez problemov az do spominaneho dna. Vie niekto prosim, ako dalej ?

Snímka obrazovky 2019-09-02 o 17.48.49.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Mám presne ten istý problém akurát že mne to začalo robiť 1.10.19 vyskúšal som niekoľko AirPort extreme a expres roterov ale stále to iste. Zaujímavé je že po pripojení notebooku s Windows priamo káblom na ten huawei a vytvorení PPPoE pripojenia internet ide. Po 2 dňoch skúšania všetkého možného začal internet cez AirPort fungovať sám od seba ale po týždni sa chyba opakuje a zase nejde. Predtým som fungoval na tomto zapojení 3 roky bez potreby reštartovať router. Museli niečo v Telekome meniť aj keď tvrdia že nie. Huawei mám od začiatku nastavený v bridge móde takze na ňom nieje zapnuté wifi ( nepriplacam si za tuto službu lebo ju nepotrebujem ) tak si kladiem otázku či mi to nezmenili na DHCP server.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rovnaky problem aj u mna. Par dni naspat na Airport Extreme vypadlo spojenie a odvtedy sa nedokazem pripojit. Technicka podpora sa odvolavala  na posledny update od Applu, vraj to sposobuje ten, co je samozrejme nezmysel.  Otestovany nizsi firmware - rovnaky vysledok.  Zalozny router funguje bez problemov (Netgear). Presne som vedel ze toto vlakno zostane bez odpovede... Pre mna je zasadne pouzivat router od Applu takze ak sa to nevyriesi, odchadzam. Nastastie mam skoncenu viazanost.

Editoval/-a Nostromo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som to nakoniec musel poriešiť tak že som si musel aktivovať službu WiFi za 0,49 € mesačne ktorú nepotrebujem a o routrovanie sa stará telokomácky huawei na ktorý som si napojil apple extreme a až na ňom som vytvoril wifi sieť. Na huawei som tlačítkom wifi deaktivoval takže sa to aspoň nebije. Toto riešenie funguje ale niesom spokojný že platím za niečo čo nepotrebujem keď donedávna mi niekoľk rokov fungovalo spolahlivo riešenie v bridge mode. Osobne si myslím že problém spôsobilo postupné zvyšovanie rýchlosti na strane telekomu a s tým spojená zrejme nejaká zmena nastavení ktoré zjavne znefunkčnli routre od apple.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar