Sťažnosť

Otázka

  • 0

Dobrý chcem sa opýtať ako je možné že keď na strane telekomu nastane chyba máte čas ju riešiť v mojom prípade už 3 mesiace ...ide o to že mi bol ponúknutý produkt opticky internet no nakoniec mi na moju adresu prišlo len magio vzduchom tak toto som nechcela všetko som odovzdala hneď na druhý deň na pobočke a zrušila som to faktúra mi prišla vynulovania lenže mi prišla faktúra za nevrátenia zariadenia vo výške 60€ ale to zariadenie vrátené bolo bola som potom v Telekome a sám manažér mi povedal že on posielal zariadenie na centrálu a preto mi prišla faktúra lebo zrušenie zamestnanec nedokončil a že mám za 30 dni zavolať či už je to ok lenže chodili mi stále SMS že som nezaplatila a tak. bola suma 64,99 znova som volala do telekomu a pán  to po telefóne doriešili ale prišla mi SMS že keď nezaplatím bude to posunuté na vymáhanie tak som tam znova volala a že vraj je to v poriadku len musím čakať do 8 .10 kým mi príde vynulovania faktúra na zariadenie a že tie SMS si nemám všímať a dnes mi prišla správa že už je to na vymáhaní v m.b.a tak som nahnevaná šla do telekomu nech mi dajú laskovo potvrdenie že je všetko v poriadku že to pošlem do m.b.a ale samozrejme je to v poriadku len to nemajú spárované v systéme a mám prísť znova 4 .10 a teraz sa pýtam ako je možné že tam máte taký bordel ???????este mna budú naháňať exekutory lebo niekto si nerobí svoju robotu a bola to pobočka Poprad Max jedna veľká katastrofa len sa ľudí zbaviť ale pomôcť to nie ....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar