Minute data

Otázka

  • 0

Pred casom som presiel na mensi pausal s mensim mnozstvom dat, kedze moja spotreba dat bola mesacne cca 300 MB, kedze skoro vsade som na wifine. Operator mi vsak poslalnedavno vecer sms ze 80 percent mam minutych (bol som doma na wifine) a na druhy den rano SMS ze komplet data ma minute. Cize podla operatora (pozrete aj v aplikacii telekom) som minul 500MB + 500MB prenesenych z minuleho mesiaca. Hlavne ze pocitadlo v telefone napocitalo dovedna 600 MB.  Ked som volal na zakaznicku linku, aby som si to overil, tak po nespocetnom mnozstve ciselnych volieb sa konecne dopracujete ku spojeniu s operatorom a zrazu "uzasne" nove pravida od vas vyzaduju kod ucastnika, ktory je na fakture a zmluve, a ked si ho nepamatate a nemate so sebou, nevybavite nic. Ked ho diktujete "vitualnej asistentke Olivii" tak ta aj pri zrozumitelnom a pomalom diktovani po jednom cisle rozpozna ho***no, a po dvoch pokusoch som to vzdal. Gratulujem Telekom, pri najblizsej prilezitosti (koniec viazanosti) odchadzam po 18-tich rokoch.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar