Presun čísla

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň, v Utorok som podpísal kuriérovi zmluvu a vo večerných hodinách mi prišla SMS že začína presun do 4prac. dni a stále sa neuskutočnil

Editoval miondrejech

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pokial viem tak presun musi schvalit aj tvoj povodny operator a ten ti zaroven posle SMS kde bude stanoveny presny datum prenosu cisla. Ked taka SMS nie je, tak k prenosu zatial nemohlo dojst. V kazdom pripade by som sa obratil na podporu telekomu, hoc aj cez chat na webe alebo cez facebook. Na fore nic nevyriesis.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar