Presun čísla

Otázka

  • 0

Dobrý deň, v Utorok som podpísal kuriérovi zmluvu a vo večerných hodinách mi prišla SMS že začína presun do 4prac. dni a stále sa neuskutočnil

Editoval/-a miondrejech

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pokial viem tak presun musi schvalit aj tvoj povodny operator a ten ti zaroven posle SMS kde bude stanoveny presny datum prenosu cisla. Ked taka SMS nie je, tak k prenosu zatial nemohlo dojst. V kazdom pripade by som sa obratil na podporu telekomu, hoc aj cez chat na webe alebo cez facebook. Na fore nic nevyriesis.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar