Stav mojej objednavky

Otázka

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Stav objednávky Vám preveria ak zavoláte na bezplatnú linku 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neviem sa dopatrat k stavu mojej internetovej objednavky, ktora bola potvrdena pred mesiacom

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

neviem sa dopatrat k stavu mojej internetovej objednavky, ktora bola potvrdena pred mesiacom

 

Zavolaj na linku 0800 123 456, preveria Ti to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5.
      Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore.
      Neuveriteľne živé a realistické farby.
      Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.
       
       Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       

       
    • Od Annasuliova
      Dobrý den prosím vás chcem sa spitat mám paušál t mobil a neviem po kolko mám splátku mesacne dakujem pekne
    • Od adriana02021974
      Dobrý deň 1.8 2020 končí synovi viazanosť na 24 mesiacov. Kedy treba požiadať o zrušenie zmluvy? Dak2
    • Od Ramona
      Dobry vecer, chcem sa opytat, ci sa nieco u Vas deje, lebo vo Chvojnici okres Myjava
      je vypadok siete. Nejde nic, tv, internet, mobil. ďakujem za odpoveď Ramona
    • Od jozzo
      Mam pausal biznis mini 12, je tam sekundova tarifikacia? Nejak sa mi nezdá...
    • Od richard.barat1
      Dobrý deň uz dlhsi cas sa snazim objednat si telefon ce vasu stranku a zmenit pausal no nefunguje mi to neviem stlacit tlacidlo pokracovat viete mis stým pomoct 
      dakujem pekne prajem pekný zvyšok dňa