Stav mojej objednavky

Otázka

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Stav objednávky Vám preveria ak zavoláte na bezplatnú linku 0800 123 456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neviem sa dopatrat k stavu mojej internetovej objednavky, ktora bola potvrdena pred mesiacom

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

neviem sa dopatrat k stavu mojej internetovej objednavky, ktora bola potvrdena pred mesiacom

 

Zavolaj na linku 0800 123 456, preveria Ti to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Juraj0506
      Dostal,už niekto zľavu -20 % na nejaký T-paušál? Myslím tým,že po skončení viazanosti na Áno L im bola poskytnutá zľava na nový paušál T-ideal 32.
    • Od starec_2377
      Dna 26.7.2020 mi konči viazanost na pausal Ano M a chcem sa spitat kedy možem paušal zrušit len v ten den alebo aj skôr ? 
    • Od Gabika29
      Dobrí deň chcem si zrušiť paušál. Môžem to spraviť aj cez internet? Ďakujem 
       
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od mizikova29
      Dobrý deň, 
      Na tel. Čísle 0918726713 10.04 mi skončila viazanosť, chcela by som to zmeniť na dobíjanie kreditu nakoľko to číslo využíva moja mama. 
      Je to možné 
      Mizikova