Otázka

  • 0

V Osuskom 6.IX.2019

Včera večer, chvíľu po zapojení mobilu (+421919283741) Galaxy A7 na nabíjačku, ktorý bol 21.01.2019 zakúpený v rámci programu ÁNO L sa v ľavom rohu displeja vytvoril malý modro-fialový fľak. Do konca nabíjania pokryl celý obraz. Čo je ním zakryté možno sotva len tušiť... Prosím Vás, na koho sa môžem s reklamáciou nefungujúceho mobilu v rámci záručnej lehoty obrátiť? Do uskutočnenia výmeny, či opravy mi dáte k dispozícii náhradný mobil, alebo na nevyhnutný čas pozastavíte mesačné úhrady za jeho používanie?! Ďakujem za rýchle vybavenie. S pozdravom Mgr. Art. Miroslav Polakovič Osuské

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

telefón treba reklamovať na predajni kde ste si ho kúpili, resp. v najbližšom telekom centre. A náhradný telefon dávajú len ak je k dispozícii. Myslím, že prerušenie služby pre nefunkčnsť aparátu nie je možná

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar