REKLAMÁCIA

Otázka

  • 0

V Osuskom 6.IX.2019

Včera večer, chvíľu po zapojení mobilu (+421919283741) Galaxy A7 na nabíjačku, ktorý bol 21.01.2019 zakúpený v rámci programu ÁNO L sa v ľavom rohu displeja vytvoril malý modro-fialový fľak. Do konca nabíjania pokryl celý obraz. Čo je ním zakryté možno sotva len tušiť... Prosím Vás, na koho sa môžem s reklamáciou nefungujúceho mobilu v rámci záručnej lehoty obrátiť? Do uskutočnenia výmeny, či opravy mi dáte k dispozícii náhradný mobil, alebo na nevyhnutný čas pozastavíte mesačné úhrady za jeho používanie?! Ďakujem za rýchle vybavenie. S pozdravom Mgr. Art. Miroslav Polakovič Osuské

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

telefón treba reklamovať na predajni kde ste si ho kúpili, resp. v najbližšom telekom centre. A náhradný telefon dávajú len ak je k dispozícii. Myslím, že prerušenie služby pre nefunkčnsť aparátu nie je možná

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar