Paušál - pokračovanie

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Končí mi paušál 12.9. a cca mesiac dozadu som sporadicky začal riešiť predĺženie paušálu. Minulý týždeň som komunikoval s pracovníčkou a tá mi povedala, že akciu/zľavu bude vidieť až na ďalší týždeň, lebo nový mesiac. Od pondelka to riešim, dnes sme už hovorili spolu s vašou kolegyňou a tá nevidela žiadnu akciu/zľavu priradenú k predmetnému číslu.

Vážení, mám dojem, že Telekom sa stáva firmou, ktorú treba čím skôr opustiť.

Zrušili ste možnosť pracovníkom na pobočke ponúkať  akcie/zľavy a presunuli na retenčné. Zrušili ste kontaktovanie retenčného so zákazníkmi. Neviem na základe čoho nastavujete akcie/zľavy na končiacich zmluvách. Podotýkam, že nie som typ zákazníka, ktoprý je u vás od včera a ani ten, čo preskakuje od operátora k operátorovi. Z vašej strany neexistuje vôbec ale vôbec žiadna vôľa seriózne komunikovať so zákazníkom a už vôbec dať niečo nad rámec, lebo je napr. dlhodobý zákazník.

Budem rád, ak sa vyjadríte, ale prosím vás k veci a bez zbytočných okrasných a kvetnatých prívlastkov, prídavných mien a slovies. A nechcite, aby som vám to znova všetko vysvetľoval, pokiaľ to skutočne nebudete chcieť riešiť.

Ďakujem

 

S úctou

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ďakujem za info, týmto odkazujem všetkým guru-om z Telekomu, aby sa už k tejto téme nevyjadrovali.

 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús napísať na Telekom chat na Facebooku svoje požiadavky. Za pokus to stojí. Snáď niečo výhodnejšie Ti ponúknu...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nečakaj tu žiadnu odpoveď od pracovníka Telekomu . Už štandardne hrajú "mŕtveho brouka" ...

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar