Predĺženie viazanosti na paušál

Otázka

  • 0

Zdravím. Chcel by som sa opýtať či sa už Telekom úplne vykašlal na starých zákazníkov. Vždy pri predlžovaní viazanosti mi bol ponúknutý nejaký benefit za vernosť. Dnes som sa bol informovať na pobočke a vraj už nikto nič grátis nedostane. Som zákazník Telekomu už 25 rokov a mám mať podmienky ako nejaký nový zákazník??? Ďakujem. Dúfam že zareaguje nejaký kompetentný zamestnanec.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Skús čítať staršie príspevky. Je to tu toho napísané viac. Môžem ti napísať viac do súkromnej správy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pekný deň, tiež som verný zákazník Telekomu a tiež mi ponúkali prechod z Happy na Áno a myslím, že ako verný už nedostaneš ponuku ani ako nový zákazník. Proste jedine prenos čísla do 4-ky alebo O2 a potom ak prídeš späť, tak bude ponuka lepšia.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Treba počkať do skončenia viazanosti... Krátko pred skončením viazanosti napísať na Telekom chat na Facebooku čo požaduješ. Snáď sa nejako dohodnete. Pokiaľ nie odísť ku konkurencii..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar