Chyba pri pridávaní čísla do Telekom aplikacie

Otázka

  • 0

Zdravim, 

Včera som si kúpil easy kartu, keď mi došla SMS od telekomu aktivoval som ju podľa inštrukcií a došla mi SMS že moja Easy Karta je aktivovaná a že si môžem stiahnu lt aplikáciu Môj Telekom a zadať tam číslo. Lenže keď tam to číslo zadavam tak mi to vypisuje stále chybu že číslo je buď neaktívne alebo nepatrí telekomu. Prosím poraďte. Dakujem

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Tu sa to nedá vyriešiť, jedine na infolinke 0800 123 456 alebo priamo na technickej linke 0800 123 777 ( riešenie porúch pevnej linky, internetu a Magio TV)

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar