Chyba pri pridávaní čísla do Telekom aplikacie

Otázka

  • 0

Zdravim, 

Včera som si kúpil easy kartu, keď mi došla SMS od telekomu aktivoval som ju podľa inštrukcií a došla mi SMS že moja Easy Karta je aktivovaná a že si môžem stiahnu lt aplikáciu Môj Telekom a zadať tam číslo. Lenže keď tam to číslo zadavam tak mi to vypisuje stále chybu že číslo je buď neaktívne alebo nepatrí telekomu. Prosím poraďte. Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Tu sa to nedá vyriešiť, jedine na infolinke 0800 123 456 alebo priamo na technickej linke 0800 123 777 ( riešenie porúch pevnej linky, internetu a Magio TV)

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar