Otázka

  • 0

Prosím o pomocuz druhy krat. Pri prvej pomoci ste mi pomohli s asistenciou obnovy sluzieb v mojej stranky.....dakujem, pomohlo, ale narazil som na problem. Pri overovani mojho zakaznickeho cisla mi moje cislo z faktury odpisuje ze pod cislom nie je vedene moje telefonne cislo. Urcite mi pomozete, co s tym, nakolko som toho casu v zahranici mimo unie dlhodobo. Dakujem, posielam dokaz v prilohe.

Screenshot_20190814-170647.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar