ine mobilne cislo

Otázka

  • 0

Dobry den,

zalozil som si u vas ucet a nasledne chcel prepojit moje sluzby, avsak na zmluve mam uvedene uz neplatne mob. tel. cislo a tak sms ktoru potrebuje vas portal mi nema byt kam zaslana. Ako to mam teda riesit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

zavolajte na zákaznícku linku 0800123456 alebo pošlite email na marketing@telekom.sk, aby Vám zmenili kontaktné telefónne číslo na to, ktoré aktuálne využívate.

Po zmene choďte na stránku telekom.sk/id-kod a po overení kontaktného čísla a zmluvných údajov Vám bude poskytnutý ID kód. Následne si na portáli Môj Telekom zadajte pripojenie cez rodné číslo, zadajte ID kód a sprístupnia sa Vám všetky služby evidované na Vaše rodné číslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar