ine mobilne cislo

Otázka

  • 0

Dobry den,

zalozil som si u vas ucet a nasledne chcel prepojit moje sluzby, avsak na zmluve mam uvedene uz neplatne mob. tel. cislo a tak sms ktoru potrebuje vas portal mi nema byt kam zaslana. Ako to mam teda riesit?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

zavolajte na zákaznícku linku 0800123456 alebo pošlite email na marketing@telekom.sk, aby Vám zmenili kontaktné telefónne číslo na to, ktoré aktuálne využívate.

Po zmene choďte na stránku telekom.sk/id-kod a po overení kontaktného čísla a zmluvných údajov Vám bude poskytnutý ID kód. Následne si na portáli Môj Telekom zadajte pripojenie cez rodné číslo, zadajte ID kód a sprístupnia sa Vám všetky služby evidované na Vaše rodné číslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar