zaplatená faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Dnes ráno som cez internet banking zaplatila faktúru. Ale v aplikácii môj telekom mi stále ukazuje že je nezaplatená...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

to je v poriadku. Ak ste nezasielali platbu z rovnakej banky ako má Telekom, tak najprv sa musia prostriedky previesť na účet Telekomu a platba sa musí spracovať (24-48hod) Ak ste peniaze zaslali zo SLSP, VÚB, TB alebo ČSOB, platba bude spracovaná o deň skôr (pravdepodobne už zajtra). Každopádne nemá to vplyv na stav úhrady. Najneskôr v pondelok sa Vám faktúra zobrazí ako uhradená.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar