zaplatená faktúra

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Dnes ráno som cez internet banking zaplatila faktúru. Ale v aplikácii môj telekom mi stále ukazuje že je nezaplatená...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

to je v poriadku. Ak ste nezasielali platbu z rovnakej banky ako má Telekom, tak najprv sa musia prostriedky previesť na účet Telekomu a platba sa musí spracovať (24-48hod) Ak ste peniaze zaslali zo SLSP, VÚB, TB alebo ČSOB, platba bude spracovaná o deň skôr (pravdepodobne už zajtra). Každopádne nemá to vplyv na stav úhrady. Najneskôr v pondelok sa Vám faktúra zobrazí ako uhradená.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz