Otázka

  • 0

Vážený zákazník, na základe zistených nedostatkov nasadenej e-mailovej platformy Vás prosíme o zhovievavosť v prípade občasných výpadkov. Na ich odstraňovaní intenzívne pracujeme.
Je to týždenná katastrofa, ako dlho ešte budete pracovať na "nedostatkoch novej platformy"? Je rok 2019 !!!!!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pokým sa pre poskytovateľov nezavedie povinnosť platiť klientovi za výpadok zaplatenej služby, bude sa stále len "intenzívne pracovať na odstraňovaní poruchy"  
P.L. 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne tak. Ťahám emaily cez POP3 do poštového SW a už ma nebaví stále sa prihlasovať aj cez webmail a kontrolovať ktoré emaily mi zase cez POP3 neprešli.
Tak som si teraz vytvoril účet u iného providera a pokúsim sa presmerovať všetky emaily radšej tam.  V nastaveniach webmailu Telekomu som si zadal Posielanie ďalej. Zatiaľ to nefunguje. Uvidím koľko to bude trvať po aktivácii a či vôbec.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to presmerovanie na iný účet mi už funguje cez " Posielanie ďalej", takže neviem ako pre iných, ale pre mňa je to zatiaľ riešenie, pokiaľ to nedajú do poriadku ako to majú na iných doménach

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar