sťažnosť

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Je to možné že v 21-storočí, počas dažďa búrky nefunguje služba Telekom, mám služby internet, Mágio TV,+internet, volania+data. v minulosti TV zobrazilo počas búrky cca na 5-10 sekúnd hlášku, na odstránení chyby sa pracuje a po cca 10sek sa program vrátil a fungoval či internet-mobil-TV tak to bolo OK!

a teraz realita, momentálne ak zaprší či je zamračeno nedaj bože búrka, všetko je OF >:( kompletne vypadne Mágio TV Internet a aj signál v mobile >:( a trvá to dlho t.j. v minulosti cca 5-10sekund realita teraz viac ako 30min až niekoľko hodín!!! A popritom mesačne za služby platím nie málo €! 

poprosím o nápravu, lebo táto skúsenosť nezodpovedá dnešným požiadavkám klientov.

Rudo z Kameničnej pri Komárne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

musis volat na technicku podporu 0800 123 777 a ak chces zadavat nejaky podnet tak cez mail office@telekom.sk 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar