Žiadny prístup na internet

Otázka

  • 0

Dobrý deň, od soboty 27.7.2019, čas cca 8:30 nefunguje internet, pričom modem je v poriadku. Po viacnásobnom reštartovaní, odpojení/pripojení modemu od/do siete a napájania vypisuje chybu  "žiadny prístup na internet". Už to bude 5 dní odkedy internet nefunguje, vaši technici majú vraj 3 dni na to, aby dali spomínanú chybu do poriadku, no zatiaľ sme žiadneho technika nevideli. Preto sa chcem spýtať, kde nastala chyba a koľko máme ešte čakať, než internet znova pôjde?

Za odpoveď ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Čo Vám obojmenič (modem) vypisuje v záznamníku, teda v záznamoch, ktoré si robí o svojej prevádzke? Vypisuje tam nejaké chyby v priebehu pokusov o pripojenie sa na medzisieť (internet)? Viete si prečítať tie záznamy?

Skúšali ste zavolať na číslo 0800 123 777?

Ak áno, čo Vám tam povedali?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem si pozrieť záznam. No na infolinke mi povedali, že do 3 pracovných dní to odstránia, že to je limit dokedy by mala byť porucha vyriešená. No ako vravím zatiaľ nič, nikto neprišiel, nič sa ne vyriešilo, ani len náhrada v podobe neobmedzených mobilných dát na 48hod. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

TP-LINK WR841N. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

TP-LINK WR841N. 

Určite???

Lebo toto je len obyčajný smerovač, nie obojmenič (modem).

Ale ak je to jemu podobný, tak by to malo byť niekde tu – v anglickom rozhraní v podponuke „System Log“ pod položkou System Tools v ponuke v ľavom stĺpci:

https://emulator.tp-link.com/TL-WR841ND_V8/Index.htm

[Že je to obyčajný smerovač, mi bolo hneď zrejmé z toho, že to záhlavie rozhrania pre nastavovanie je zelené; obojmeniče (modemy) ho obvykle majú modré.]

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno, isto je to tento router. Pomýlila som sa, nie je to modem. A taktiež som skúsila aj tú stránku, no nezobrazilo mi nič v tom system log, resp. nespustilo mi ju. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Uff, no ak tam nič nemáš, tak to tu asi nevyriešime.  Dala si si zobraziť záznamy všetkých druhov (zo všetkých zdrojov) – „Log type: ALL“ a máš nastavené zobrazovanie všetkých úrovní zaznamenávania – „Log Level: ALL“?

Ešte by som Ťa rád poprosil o prepáčenie za možno drzú a bezočivú otázku, ale bola si prihlásená do svojho smerovača ako správkyňa na náslove (adrese)  http://tplinklogin.net alebo http://192.168.0.1 alebo http://192.168.1.1 ?

Lebo niečo by v tých záznamoch malo byť...!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno. Tentokrát mi to zobrazilo, neviem kde nastala chyba. 

27 1st day 00:01:38 DHCP INFO DHCPC DHCP Service unavailable, recv no OFFER

To je posledný riadok logu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, už to je viac ako týždeň, čo nám internet nejde. Budete s tým aj niečo robiť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

treba hlasit poruchu, bezne su 3 pracovne dni na vyriesenie ak nejde stale treba urgovat, obcas im to trva alebo poziadavak zahadne vypadne zo systemu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hlasili sme to tam už asi 10x, povedali nam to iste 3 pracovne dni, no uz je to týždeň a internet a ani náhradné dáta nič. Telekom by si mal robiť poriadky s takýmto bordelom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Elaemms, napíš mi prosím do súkromnej správy telefónne číslo. Preverím s našimi technikmi stav poruchy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz