reklamácia telefonu

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

bola mi uznaná štvrtá reklamácia mobilného telefónu. Dostala som nárok na nové zariadenie. Nakoľko rovnaký model už nemajú ponúkli mi za telefón 2 eura, ktoré som na začiatku zaplatila. Kde sa stratil ten poplatok, ktorý som každý mesiac za tento telefón doplácala? Ako je možné že nemám ani nárok na iný mobil v rovnakej hodnote?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

To určite nie je správne si zobrať 2 EUR, nakoľko ten mobil ste splácali vo forme nejakých splátok počas platnosti jednotlivých faktúr. Treba si zavolať manažéra prevádzky a porozprávať sa s ním, ako bude riešiť situáciu. Oni na predajniach majú svoje "hotline" kam sa predajcovia na pobočkách obracajú so svojimi požiadavkami. Takže sa nevzdávať, určite to nepôjde len vrátením 2 EUR, prípadne si zobrať alternatívu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne to som si myslela aj ja. Pani čo ma vybavovala bola milá a hneď sa snažila dovolať na tu spomínanú linku kde jej to však nikto viac ako 10 minút nebral. Chcela pomoc od nejakej kolegyne, asi manažérky a tá ma arogantným spôsobom poslala na nákup. Vraj to medzi tým vybavia.  Vyhodila mi na oči, že ľudia sú špekulanti a kľudne reklamujú tovar deň pred koncom záruky. Ju vraj môj problém nezaujíma a mám si zobrať 2 eura. Ja som reklamovala 4 krát závadu za ktorú som nemohla. Takto to určite nenechám.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @turonova123

napíš mi prosím tvoje telefónne číslo do súkromnej správy a číslo reklamácie zariadenia. 

Pozrieme sa na jej riešenie. 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar