sťažnosť

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň, chcem sa informovať kde konkretne sa môžem sťažovať na operátora, nakolko umyselne zavádzal . Dohodli sme sa na službách, 3x zopakoval konečnú sumu za služby, dnes mi prišli kurierom zmluvy a tam sú ceny omnoho vyššie. Pán operátor si zrejme myslel, že ked robí zmluvy pre dôchodcu, že je to pre neho lahká korisť na okabátenie. No prepočítal sa , nakolko som rodičom zmluvy riešila ja , čo aj podla mojich vedomostí a jednania mohol vedieť že s jeho ťahmi neuspeje, no asi na to vidinou lepšej provízie zabudol. Som rozhodnutá okrem odstúpenia od zmluvy podať na neho aj oficiálnu sťažnosť,(meno a priezvisko našťastie mám ) nakolko to bolo z jeho strany jednoznačne  úmysel Prosím Vás, na aký mail, prípadne kde môžem adresovať sťažnosť, nakolko záhadne na Vašej stranke sa človek k tomu nedopátra okrem poštovej adresy.Za info dakujem .

Editoval mimika190699

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar