sťažnosť

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň, chcem sa informovať kde konkretne sa môžem sťažovať na operátora, nakolko umyselne zavádzal . Dohodli sme sa na službách, 3x zopakoval konečnú sumu za služby, dnes mi prišli kurierom zmluvy a tam sú ceny omnoho vyššie. Pán operátor si zrejme myslel, že ked robí zmluvy pre dôchodcu, že je to pre neho lahká korisť na okabátenie. No prepočítal sa , nakolko som rodičom zmluvy riešila ja , čo aj podla mojich vedomostí a jednania mohol vedieť že s jeho ťahmi neuspeje, no asi na to vidinou lepšej provízie zabudol. Som rozhodnutá okrem odstúpenia od zmluvy podať na neho aj oficiálnu sťažnosť,(meno a priezvisko našťastie mám ) nakolko to bolo z jeho strany jednoznačne  úmysel Prosím Vás, na aký mail, prípadne kde môžem adresovať sťažnosť, nakolko záhadne na Vašej stranke sa človek k tomu nedopátra okrem poštovej adresy.Za info dakujem .

Editoval mimika190699

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ďalej prešetria celú situáciu,treba si počkať na výsledok. Ak by ste nebola spokojná s riešením situácie, je možné sa obrátit aj priamo na regulátora na sekciu riešenie sporov  https://www.teleoff.gov.sk/riesenie-sporov/

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar