Neregistrované v sieti

Otázka

  • 0

Dlhší čas som v zahraničí a simkarta začala haprovať. Prvé dni všetko frčalo a potom sa mi nik nemohol dovolať , miesto zvonenia sa dočkali hlášky ,, Pre toto číslo nie je zriadená odkazová služba" kontaktovala som pracovníkov ktorí mi poslali kódy *...OOOO*mriežka a pod. Skúsila som všetky verzie ale blokované to nebolo takže sa problém nevyriešil, priam sa zhoršil. Pred tým som sa aspoň ja mohla všetkym dovolať teraz sa už nedovolám nikomu lebo ,, neregistrované v sieti " pri tom signál normalne mám a mobil funguje správne/všetko je nastavené správne.
(Faktúry sú ovšem zaplatene tiež) Ako mam spojazdniť tú simkartu nech sa mi dovolajú? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Skús zavolať  +421 903 903 903 nech Ti to preveria v systéme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Skús zavolať  +421 903 903 903 nech Ti to preveria v systéme.

Hej skvelý nápad! Hlavne keď sa z toho mobilu nedá volať! Ohromná skúsenosť!!! Byť v zahraničí, potrebuješ zaplatiť online lístok na vlak a môžeš ísť akurát tak do hája lebo ti už nechodia ani sms takže nedostanem potvrdzovací kód / nezaplatím listok. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Hej skvelý nápad! Hlavne keď sa z toho mobilu nedá volať! Ohromná skúsenosť!!! Byť v zahraničí, potrebuješ zaplatiť online lístok na vlak a môžeš ísť akurát tak do hája lebo ti už nechodia ani sms takže nedostanem potvrdzovací kód / nezaplatím listok. 

V zahraničí aj tak nezaplatíš telefónom, nakoľko na skrátené telefónne čísla určite nepošleš prémiovú SMS. A preto Ti folky dal číslo na infolinku vo formáte +421 903  , aby si mohla použiť akýkoľvek iný dostupný telefón. Nehľadaj problém tam, kde reálne nie je.

Editoval Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús zrušiť všetky presmerovania : ##002# snáď to pomôže...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@lauralauralaura v tomto pripade bude asi problem priamo so samotnou SIM kartou...najjednoduchsie je skusit ju hodit do ineho telefonu, ked bude robit presne tieto iste problemy aj v inom telefone, tak bude zial SIM karta mrtva a bude nutne ju dat fyzicky vymenit.. ale az jedine ked budes osobne na Slovensku ( pripadne cez notarom overene splnomocnenie na teno ukon ) priamo na pobocke Telekom ;) Apropo manualna volba siete nepomohla? Skus zrusit automaticku volbu siete a manualne vyhladaj dostupne siete a skus sa zaregistrovat do niektorej z nich..a ked nepojde ani jedna, tak je to mrtva SIM karta..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar