elektronický podpis zmluvy

Otázka

  • 0

Po zakliknutí podpísať elektronický dokument mi vypisuje "podpisovanie dokumentu zlyhalo"?? neviem prečo?? už čakám tretí deň a nejde to!

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

napíšte na marketing@telekom.sk, aby sa na to pozreli, ale zároveň vytlačte danú zmluvu, podpíšte a zašlite poštou, aby sa objednávka automaticky nezamietla po uplynutí lehoty 15 dní (ja som mal rovnaký problém, a dokým sa prišlo na príčinu problému, ubehli viac ako 2 týždne).

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za radu, skúsim to takto....  hoci je to na hlavu postavené, takéto elektronické služby....

inak zauijímve , že dva dni predtým som podpisovala elek dokumenty a išlo to a teraz už nie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar