Výpadky internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, v poslednom čase mi často vypadáva internet (na všetkých zariadeniach). Vypadne vždy asi tak na 10 minút a potom zase naskočí. Čo som si všimol tak vypadne asi tak 3x za deň. Na routri svieti červená kontrolka (not connected). Môže to byť nejaká chyba siete alebo routra? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

Tak ja používam ZTE II od Telekomu, ale ako prvé som WIFI vypol a zadovážil si môj Xioami 3C, bez reštartu ide rok! Teda on sa v noci reštartne keď si aktualizuje software, ale ja toto neriešim a nikdy žiaden výpadok. napr. ZTE II je dobrý akurát len VDSL modem, ako WIFI nepoužiteľný. A pritom by možno stačilo, aby Telekom zaktualizoval firmware a vylepšil stabilitu.

Ja Vám odporúčam, aby ste to skúsili s novým WIFI routerom, skúste nejaký Xiaomi napr aj ten 3C, prípadne nejaký poloprofesionálny MIKROTIK

presne toto iste som urobil aj ja len som adb vv3212 dal do bridge a zaradil za neho asus rt-ac87u uz vyse roka bez problemov, obcas v case horucav niekedy zblbne ale inak ide uplne bez problemov

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak ja používam ZTE II od Telekomu, ale ako prvé som WIFI vypol a zadovážil si môj Xioami 3C, bez reštartu ide rok! Teda on sa v noci reštartne keď si aktualizuje software, ale ja toto neriešim a nikdy žiaden výpadok. napr. ZTE II je dobrý akurát len VDSL modem, ako WIFI nepoužiteľný. A pritom by možno stačilo, aby Telekom zaktualizoval firmware a vylepšil stabilitu.

Ja Vám odporúčam, aby ste to skúsili s novým WIFI routerom, skúste nejaký Xiaomi napr aj ten 3C, prípadne nejaký poloprofesionálny MIKROTIK

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ináč, všetkým by pomohlo, keby ste ku svojej sťažnosti pripájali aj názov zariadenia, s ktorým máte ťažkosti, aby sme mali aspoň približnú predstavu, s čím máme do činenia. B|

Bolo by ohromné, keby ste vedeli pripojiť aj záznamy zo záznamníka vášho obojmeniča (modemu), z obdobia straty spojenia, prípadne aj vlastnosti a vedľamery (parametre) vašej spojnice (linky).

Nezaručí Vám to, že Vaše ťažkosti vyriešime, ale dá Vám to oveľa väčšiu nádej na čo najskoršie vyriešenie Vášho prípadu a aspoň jeho správnym nasmerovaním.

Ináč, podobné ťažkosti mali aj moji rodičia krátko po zrýchlení spojníc (liniek). Riešením bola výmena staručkého obojmeniča (modemu) za VDSL2, ktorý podporoval aj smerníkovanie podľa obvyklosti (štandardu) ITU-T G.993.5.

Nechcem znieť nejako ohurne (arogantne), ale radil by som Vám vyskúšať svojpomocnú výmenu obojmeniča za nejaký TP-Link Archer VR200v, napríklad z nemeckého eBaya, pri troche šťastia ho vydražíte za necelých 27 € aj s dopravou, s preposlaním na Slovensko za niečo vyše 35 €.

Využite výhody členstva Slovenska v S€PA (Jednotnej oblasti platiacej eurom). 9_9

Nechcem tu robiť priamo ohlasovku (reklamu) žiadnemu preposielateľovi, keď som už urobil ohlasovku dražiteľovi, hoci preposielatelia by si ju zaslúžili, lebo urobili pre pohyb tovarov v rámci Eurozväzu (EU) určite viac než všetci predstavitelia Eurozväzu dokopy. Poľahky si ho vyhľadáte na medzisieti (internete), kým budete mať pripojenie. Ja mám z jedným z nich veľmi dobré skúsenosti.

Nemusíte mať obavy; tento sa predával i na našom trhu, mal by byť teda zhodný aj s tunajšou sieťou Telekomu, ktorá, mimochodom, používa rovnaké zvykloty (normy) ako tá nemecká.

Viete, pokiaľ tie nedostatky tkvejú vo vašich zariadeniach, tak sťažnosťami sotvačo skutočne vyriešite... V podstate by to bolo skôr právnické naťahovanie sa, výmena jednych šupáckych zariadení za iné šupácke zariadenia, lebo Telekom Vám nemôže verejne priznať, že drvivá väčšina zariadení, ktoré Vám ponúka, je mravne (morálne) zastaraná. Stálo by vás to zrejme len zbytočne veľa času a úsilia, no nič by sa tým skutočne nevyriešilo, len by ste sa doťahovali na tom, či to, čo je pre vás neprijateľné, je neprijateľné aj pre Telekom, alebo nie.

Obzvlášť pokiaľ bývate ďalej od ústredne, tak si asi inak ani nepomôžete.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

oni casto radia restartovat rputer ale to asi tak svedci o kvalite ich zariadeni :):) ja mam vlastny router zapojeny za ich, kým ten ich treba restartovat moj drzi bez restartu ovela dlhsie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volám, píšem cez chat pravidelne, u nich je to údajne v poriadku, avšak žasnem nad radou, RESETOVAŤ, áno pomáha to, avšak neviem koľko resetov ešte zvládne router a tiež ma to už nebaví.

Práve som zaslala písomnú reklamáciu, v pondelok to už idem riešiť ostrejšie. Tiež ma už napadlo, že to môže robiť router. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v kazdom pripade treba volat na tecnicke oddelenie nech preveria trasu ak je trasa v poriadku moze zlyhavat koncove zariadenie, piokial je v najme od telekomu tak ziadat o vymenu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som už v koncoch. Nie je dňa, kedy by som nemusela resetnúť modem.

Prídem z práce internet ide cca 30 minút, kým nejdem niečo robiť do kuchyne, vrátim sa a už je koniec. Nič iné nepomôže, len reset a čakať cca 30 minút, potom nabehne a takto sa to opakuje už viac dní za sebou.  bezdrôtova sieť.JPG

sieť.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar